Jump to content

Bonuscash 16-07 t/m 22-07


RB_v

Recommended Posts

Hoi iedereen,

 

Afgelopen week wilde ik gebruik maken van het voordeel dat je bij aankoop van sharkcards 80% bonus krijgt. Met het oog op de update is een extra zakcentje niet verkeerd. Dus kocht ik afgelopen zaterdagochtend de megadlon en nog een  shark card. Totaal 11.500.000 dollar. Wat ruim 8 miljoen extra zou opleveren. Echter heb ik nog niks ontvangen. Komt het nog of kan ik op de een of andere manier in contact komen met Rockstar zodat het alsnog ‘gestort’ wordt?

 

groeten,

 

RB

Link to comment
Delen op andere websites

Het geld dat je extra krijgt zou binnen 72 uur (drie dagen) gestort moeten worden. Als je de cash card zaterdag gekocht heb denk ik dat je het geld morgen pas kunt verwachten. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je altijd een ticket aanmaken op de support website van Rockstar Games. Een ticket aanmaken kan hier: Klik. Bij Issue Type kun je 'Shark Card' selecteren en daarna beschrijven wat het probleem is. Het is aangeraden om je ticket gewoon in het Nederlands te typen. Over het algemeen krijg je dan sneller een reactie. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...