Jump to content

FIFA 19


LionOfHolland

Recommended Posts

 

De nieuwste FIFA heeft wederom Cristiano Ronaldo als posterboy. Er wordt vooral ingezet op de CL en EL licenties die voorheen bij de concurrent PES waren.

 

Even een schaamteloze copy paste van PSX Sense:

 

  • De UEFA Champions League zit in The Journey verwerkt, maar is ook als een losse modus speelbaar, waarin je kampioen kan proberen te worden met een club naar keuze.
  • Verder kan de Champions League ook gespeeld worden in FIFA 19 Ultimate Team.
  • De gameplay verbetering zit hem in een aantal punten. Zo zijn de tactische benadering en technische balbehandeling geoptimaliseerd.
  • De game kent een nieuw actief aanrakingssysteem die de manier waarop spelers ballen aannemen en schieten doet veranderen.
  • 50/50 gevechten waarbij reacties en spelerseigenschappen bepalen wie vrije ballen op het veld veroveren.
  • Een nieuw dynamisch tactieken-systeem die spelers meer mogelijkheden zal geven om selecties samen te stellen op basis van een tactische benadering.
  • Cristiano Ronaldo zal op de cover staan van de standaard editie.
  • Op de cover van de Champions en Ultimate Edition wordt Ronaldo vergezeld door Neymar Jr.

 

Bron: https://www.psx-sense.nl/321136/fifa-19-laat-zich-zien-in-eerste-trailer-en-ontvangt-releasedatum/

Bewerkt: door LionOfHolland
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    39

  • LionOfHolland

    29

  • Kaitjee98

    18

  • Niked

    6

Op 1-8-2018 om 23:53, KaiSkillzz zei:

Een weekje geleden de Ultimate Edition besteld. Ben zeer benieuwd naar de Champions League! :)

Wat krijg je extra bij die editie?

 

Heb FIFA 18 pas veel later gekocht, was geen ultimate edition maar ik kreeg er een grastas bij (tas met kunstgras erop)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-8-2018 om 14:29, LionOfHolland zei:

Wat krijg je extra bij die editie?

 

Heb FIFA 18 pas veel later gekocht, was geen ultimate edition maar ik kreeg er een grastas bij (tas met kunstgras erop)

https://www.easports.com/nl/fifa/news/2018/fifa-19-pre-order-offers

 

Met FIFA 18 korting (via menu gewoon) net zo duur als de champions editie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu FIFA 18 voor ongeveer 2 maanden en moet zeggen dat het me aardig bevalt, dus FIFA 19 komt zeker en vast in huis.  

Ik ken helaas zeer weinig van voetbal dus m'n FUT team zal er waarschijnlijk weer zeer Belgisch uitzien. (Zolang ik Dries Mertens voor een goedkoop prijsje kan krijgen ben ik tevreden :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...