Jump to content
PrioX

Morgen Red Dead Redemption 2 gameplay trailer!


medium.5b6af8e4a681f_gameplaytrailerrdr2

 

Morgen is het een speciale dag! We krijgen namelijk de eerste gameplay beelden van Red Dead Redemption 2 te zien. Om 17:00 uur zal de trailer online verschijnen. Nog eventjes wachten dus! :) 

 

Wat hoop jij allemaal te zien?

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

beetje kamp gameplay beeld van hoe dat in zijn werking zal gaan de missies spreken voor zich en de interacties bijv in een saloon want in deel 1 kon je naar binnen gaan drankje bestellen gokspelletjes maar echte interactie was er niet. als je voorbij mensen liep negeerden ze je gewoon 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, TerrorMau5 zei:

echte interactie was er niet. als je voorbij mensen liep negeerden ze je gewoon

Hier moet ik je toch corrigeren: Het gebeurt regelmatig dat mensen je wel aanspreken en je kunt ook tegen mensen iets zeggen door op een knop te drukken (op de PS3 is dat de cirkel-knop).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 uur geleden, Platypus zei:

Hier moet ik je toch corrigeren: Het gebeurt regelmatig dat mensen je wel aanspreken en je kunt ook tegen mensen iets zeggen door op een knop te drukken (op de PS3 is dat de cirkel-knop).

"Howdy madam"  "what a creep"  l0l

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vond de interactie in Red Dead Redemption op sommige momenten stukke beter dan in GTA V. NPC's hadden daar echt een leven en stonden niet alleen stil met een telefoon of sigaretje. Je werd begroet en kon (zoals Platypus al zei) reageren op mensen, al waren dat wel standaard reacties. NPC's reageerde ook op elkaar. Ik speelde vorige week nog RDR en stond in Armadillo te kijken hoe iemand hoefijzers aan het maken was. Deze man ging uiteindelijk naar een waterpomp om zijn gezicht te wassen. Een andere man kwam naar de waterpomp om het water te pompen zodat de ander zijn gezicht kon wassen. Door dit soort momenten kan ik uren in zo'n stadje rondlopen en alleen maar kijken wat de peds doen. Als ik de previews zo lees gaan ze veel vooruitgang boeken met hoe de wereld nu reageert. Laat maar komen, want ik vond de wereld van GTA V maar saai als ik eerlijk ben.

 

Om alvast in de stemming te komen voor straks :D : 

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is inderdaad wel iets dat ik een beetje miste in V (en ook IV), de vrijblijvende interacties met de omgeving. Peds in IV en V doen daadwerkelijk iets, ze rijden naar locaties, gaan daar werken, maar het is niet zo diepgaand als dat al is gedaan in andere games. Dit is iets dat Ubisoft wel goed doet, het creëren van levendige en realistische werelden. De personages die je dan daadwerkelijk ontmoet in die werelden zijn niet noodzakelijk altijd even diep en de wereld mist vaak een zeker gevoel van schaal, maar het is een plaats waar Rockstar nog kan groeien (want ik vond dat in RDR eigenlijk ook niet zo goed als sommigen hier doen blijken). Ik vond de markt in Escallera interessant, met een vrouw die een kip staat te plukken en dergelijke, maar het was niet genoeg om een echt totaalbeeld te scheppen naar mijn mening. Het is dan natuurlijk ook al een game van 8 jaar terug, RDR2 zal wellicht beter doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9 minuten geleden, Phoenyxar zei:

(want ik vond dat in RDR eigenlijk ook niet zo goed als sommigen hier doen blijken)

Jij vond dit in V beter? Ik vind GTA altijd zo standaard met dit soort dingen. Ja, je ziet peds rondrijden, lopen of stilstaan. Maar diepgaand is het inderdaad niet. Red Dead Redemption had binnen de community ook echt vaste bewoners. Neem de bekende Herbert Mooooooon uit Armadillo. Die kun je tegenkomen in zijn General Store, aan de pokertafel, aan de bar, pratend met andere bewoners, of 's nachts in zijn bed. Ik vind dat je in GTA altijd naar specifieke locaties moet gaan om iets te zien gebeuren, het is vaak gescript. In Red Dead Redemption is dat misschien ook wel zo, maar daar komt het spontaan over. 

 

In GTA V is de familie van Michael een mooi voorbeeld van gescripte scenes waar niks spontaan is. Je kunt daar Jimmy achter zijn spelcomputer vinden, maar je zult hem er niet achter uit zien komen. Tracey ligt op het bed met een vriendin te bellen, al blijf je een half uur staan dan ligt ze nog steeds te bellen. In RDR krijgen peds andere taken/activiteiten na verloop van tijd. Een voorbeeld heb ik in mijn vorige post al gegeven; een man die hoefijzers aan het maken is en na verloop van tijd een pauze neemt en zijn gezicht gaat wassen bij een waterpomp waarbij hij hulp krijgt van iemand anders. Dit zijn van die details die een open-wereld voor mij compleet maken. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Jij vond dit in V beter? Ik vind GTA altijd zo standaard met dit soort dingen.

Ja, dat vind ik ook, ik zeg nergens ook dat ik het in V beter is en het is ook één van mijn klachten naar V. Maar ik vind het in RDR niet zo veel beter. Voor zijn tijd was het wel een introductie in deze benadering van personages en omgeving, maar nu is het allesbehalve speciaal en er zijn games die dit beter doen. Er zijn er ook een hoop waar dit afwezig is en het is waar dat RDR hierdoor nog steeds speelbaar is, maar ik denk dat we met een bedrijf dat miljarden binnenrijgt met zijn games wel wat hoger mogen mikken dan middelmatigheid.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...