Jump to content
PrioX

Bekijk de eerste officiële Red Dead Redemption 2 gameplay video!


Na lang wachten hebben we zojuist de eerste gameplay trailer van Red Dead Redemption 2 ontvangen. Zonder al te veel tijd te verliezen: Klik snel op play en laat ons vooral weten wat jou is opgevallen! :D Binnenkort volgt er een tweede gameplay video waarin we meer te zien krijgen van de missies, activiteiten en combat.

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waar zijn de chrome paarden met rocket launchers dan?

 

Zonder dollen, ziet de wereld er inderdaad levender uit dan we gewend zijn. Verwacht veel side quest als ik de stem mag geloven.

 

Als ik zie hoe het hoofdpersonnage beweegt en vecht, doet dit me veel denken aan mafia 3.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er goed uit! :) 

Ondanks dat ik nooit RDR heb gespeeld heb kijk ik wel ontzettend hard uit naar RDR2.

Ik vrees alleen dat mijn kamp nooit voedsel zal hebben aangezien ik weiger/het moeilijk heb met dieren te vermoorden, of het nu een game is of niet. (Het hoogste wat ze kunnen krijgen is vis :engel: ) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er in 4K zeker mooi uit op mijn TV zeg. :)

Ben benieuwd of het ook weer zo mooi wordt als Red Dead Redemption en of de multiplayer zo goed is als toen of de Shark Cards enkel rol spelen.

 

Nu nog een 4K console kopen. Dat wordt kiezen tussen een Xbox One X of PS4 Pro.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik speel alleen GTA maar na dit filmpje gezien te hebben begin ik toch ook te overwegen deze aan te gaan schaffen. Het ziet er echt fantastisch uit. Niet alleen omdat het er bijzonder mooi uitziet, maar vooral de gameplay trekt mijn aandacht. Niet zo'n simpel schiet spel zoals er al velen zijn waar je snel op uit raakt gekeken maar een spel met bijzonder veel mogelijkheden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...