Jump to content

Sony Playstation 4


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Toen de Ps3 op de markt kwam was ik echt onder de indruk, omdat het verschil tussen de Playstation 2 en de Playstation 3 zo waanzinnig groot was. Hier mis ik dat ergens waardoor ik absoluut niet het wauw-gevoel heb, ok het is allemaal wel nog beter geworden maar er is eigenlijk niet echt iets dat me kan overtuigen om hem meteen te pre-orderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    47

  • TekaLoca

    31

  • 3L1077

    16

  • Votair

    15

Dat hele alles delen, bij elkaar in een game stappen zonder uitnodiging en dat bewegingsgeneuzel staat me eerlijk gezegd niks aan. Ik vind opnemen een top feature maar dat moet wel ook gewoon privé kunnen. Zelfde geldt voor gamen, online is gaaf, maar als ik dat niet wil hoop ik dat nog wel te kunnen kiezen.

Dat gezwaai mogen ze van mij ook houden, dat vind ik leuk op een Wii, maar serious gaming vind ik het niet bij horen.

Verder zit ik op één lijn met EOTR, en mocht MS met een nieuwe xbox komen krijgen ze dat gevoel ook niet meer bij mij los.

Aangezien mijn huidige console langzaam aan aftakelt, wacht ik tot beide nieuwe consoles zijn aangekondigd en laat ik me in eerste instantie leiden door de specs. En ik zal niet eerder dan bij de volgende GTA (na V) een volgende generatie console kopen denk ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel mooi uit die PS4 (de specs dan he :puh:). De controller wordt wel wennen qua uiterlijk, omdat hij nogal "kaal" in mijn ogen is. Ik denk dat het een

goede stap vooruit wordt voor sony en dat de verkoopcijfers ook flink zullen zijn.

ik vind die controller juist te vol :cab: , maar uiterlijk interesseert me niet zo! Dat is ondergeschikt aan comfort, accuduur en functionaliteit!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hele alles delen, bij elkaar in een game stappen zonder uitnodiging en dat bewegingsgeneuzel staat me eerlijk gezegd niks aan. Ik vind opnemen een top feature maar dat moet wel ook gewoon privé kunnen. Zelfde geldt voor gamen, online is gaaf, maar als ik dat niet wil hoop ik dat nog wel te kunnen kiezen.

Dat gezwaai mogen ze van mij ook houden, dat vind ik leuk op een Wii, maar serious gaming vind ik het niet bij horen.

Hier ben ik het ook mee eens. Al dat touch, move en cloud gedoe moet ik niet hebben. Als ik spellen koop dan wil ik die ook nog steeds het liefst op een fysieke disk.

Verder heb ik nog mijn bedenkingen bij de keuze voor AMD apparatuur. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb AMD altijd al als een merk beschouwd dat geen geld mag kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

PS4 ziet er mooi uit qua graphics maar ik weet zeker dat het veel mooier kan dan dat ze nu laten zien. Pas de laatste jaren wordt de PS3 vol benut qua graphics. Ik weet ook niet of ik 'm meteen haal, al is Watch_Dogs wel een erg gaaf spel. Het gaat alleen wel een probleem worden als je een PS3-game niet gemakkelijk kan afspelen op PS4. Eind van het jaar zit ik namelijk vol aan GTA V + FIFA14 en die blijf ik de maanden/jaren daarna nog wel spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hele alles delen, bij elkaar in een game stappen zonder uitnodiging en dat bewegingsgeneuzel staat me eerlijk gezegd niks aan. Ik vind opnemen een top feature maar dat moet wel ook gewoon privé kunnen. Zelfde geldt voor gamen, online is gaaf, maar als ik dat niet wil hoop ik dat nog wel te kunnen kiezen.

Dat gezwaai mogen ze van mij ook houden, dat vind ik leuk op een Wii, maar serious gaming vind ik het niet bij horen.

Hier ben ik het ook mee eens. Al dat touch, move en cloud gedoe moet ik niet hebben. Als ik spellen koop dan wil ik die ook nog steeds het liefst op een fysieke disk.

Verder heb ik nog mijn bedenkingen bij de keuze voor AMD apparatuur. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb AMD altijd al als een merk beschouwd dat geen geld mag kosten.

AMD is inderdaad scherper geprijsd maar voor Games is het zeker niet slechter ;) ook zal het voor ontwikkelaars een veel gemakkelijker platform zijn, wat nodig is want de PS3 krijgt veel brolgames omdat de ontwikkelaars de moeite niet dom om het onderste uit de kan te halen

Persoonlijk vind ik het spijtig dat er weer geen backward compatibility is, waarom moeten gamen zo duur zijn? :S

Link to comment
Delen op andere websites

dat komt doordat uitgevers niet met de verkoopprijs concurreren, overigens zie ik een prijzenoorlog in de gamesindustrie ook niet zitten.. wss zouden er dan toch flink wat uitgevers over de kop gaan.. een collectieve prijsdaling zou leuk zijn, maar no-way dat zoiets gaat gebeuren.. conclusie: deal with it

Link to comment
Delen op andere websites

Voorlopig maar geen Xbox 720 of PS4 als ze alles gaan afspelen via Cloud, heb nu al SkyDrive, iCloud, Solidfiles en een NAS Server. En dat niet alleen dan als ik bij mijn vrienden ben moet ik inloggen om een spel te kunnnen spelen terwijl ik eerst het schijfje meenam + ik wacht nog op GTA 5 en als die mischien uit zou komen op de nieuwe generatie console dan kocht ik een nieuwe console want ik heb mijne ook al 4 jaartjes dus voorlopig geen nieuwe console voor mij. :(

Bewerkt: door JaggysModz
Link to comment
Delen op andere websites

Toen de Ps3 op de markt kwam was ik echt onder de indruk, omdat het verschil tussen de Playstation 2 en de Playstation 3 zo waanzinnig groot was. Hier mis ik dat ergens waardoor ik absoluut niet het wauw-gevoel heb, ok het is allemaal wel nog beter geworden maar er is eigenlijk niet echt iets dat me kan overtuigen om hem meteen te pre-orderen.

Verder zit ik op één lijn met EOTR, en mocht MS met een nieuwe xbox komen krijgen ze dat gevoel ook niet meer bij mij los.

Bekend fenomeen, maar alsnog vrij oppervlakkig bekeken:

ChsSwUE.png

Link to comment
Delen op andere websites

De PS4 komt er met dag 1 meteen bij hier in huis, met daarbij Watch Dogs en Killzone. Die 2 games steelde toch de show, en Killzone is inmiddels als launchtitel aangekondigd. Alleen maar meer reden om de PS4 meteen in huis te halen, ik ben benieuwd trouwens naar wat Microsoft gaat doen. Ik hoop dat de 2 consoles niet tegelijk komen waar ik bang voor ben. Anders moet ik keuzes maken. Maar Sony heeft lef gehad van de week om als eerste uit de bus te komen, ook mooi dat het kwa ontwikkelen op het apparaat meer de PC kant is op gegaan wat de PS3 niet deed. Goed nieuws allemaal, nu nog even geduld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet echt wat denken. Ik zal wel zien met wat Microsoft komt en dan vervolgens een keuze maken. Maar de kans is groot dat ik bij de Xbox blijf als de specs en alles vrij dicht bij mekaar liggen, zolang de Xbox-controller blijft wat hij is kan daar weinig bovenop en zal dat doorslaggevend zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet echt wat denken. Ik zal wel zien met wat Microsoft komt en dan vervolgens een keuze maken. Maar de kans is groot dat ik bij de Xbox blijf als de specs en alles vrij dicht bij mekaar liggen, zolang de Xbox-controller blijft wat hij is kan daar weinig bovenop en zal dat doorslaggevend zijn puh2.gif

De controller is ook het belangrijkst bij de xbox. Die ligt geweldig in je hand.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga de Playstation 4 waarschijnlijk niet gelijk halen, ik haal hem sowieso pas als er een paar games zijn die ik moet hebben, wat tot nu toe nog niet het geval is. Ook ik is de prijs voor mij heel belangrijk en ligt het er ook aan wanneer hij gereleased word, als hij namelijk net na de release komt van Grand Theft Auto V komt hoef ik hem sowieso half jaar niet in huis te hebben want dan vermaak ik me wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...