Jump to content

Sony Playstation 4


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    47

  • TekaLoca

    31

  • 3L1077

    16

  • Votair

    15

is killzone nog steeds alien/mens gerelateerd? want dat vond ik altijd wel een sterk punt :3

Nu gaat het over Robots... Maar dit is echt een sterke verhaallijn!

Dat zijn hellghasts. Geen robots :puh:.

Ook goed, heb hem zelf nog niet gespeeld :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou, net terug van de Media Markt waar ik de PS4 heb geprobeerd. Ik heb voor de lol ook even een 360 controller naast de DS4 gelegd en ja, de PS4 is groter geworden. Hij is even groot als de 360 controller. Het gamen is ook lekker, zelfs lekkerder dan op de PS3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, net terug thuis van m'n vriend z'n huis. Heb de PS4 kunnen testen en ik vind het wel een hele verbetering vergeleken met de PS3 (gelukkig maar). Het menu ziet er alleen wat ingewikkelder uit.. Als je geen ervaring hebt met PlayStation, dan is het even zoeken hoor.

De controller (toch wel het belangrijkste punt voor mij) is ook veel verbeterd, daar is makkelijk een centimeter of 3 bij aan de "benen" ervan en is geloof ik ook ietsjes breder geworden. Ook de ruimte tussen de toetsen (zoals Kenny-Petrovic mij al vertelde) is wat groter geworden.

Mijn keuze voor een next (nu eigenlijk weer current)- gen console valt nu zonder twijfel op de PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het begint bij mij toch wel weer lichtjes te kriebelen, heb 2 jaar terug mijn PlayStation 3 verkocht en een Xbox gekocht. De Xbox is inmiddels ook alweer weg, maar ik denk dat als er in 2014 wat meer interessantere exclusieve games zijn voor de PlayStation 4 dat ik er toch maar is eentje ga aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...