Jump to content

Sony Playstation 4


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Vorige week uiteindelijk toch maar eens een PlayStation 4 aangeschaft met Infamous, Watch Dogs en Killzone. Tot nu toe erg over te spreken en dat zal het voorlopig wel blijven doen denk ik. Nog veel aan het uitvogelen en ontdekken aangezien er wel wat veranderd is ten opzichte van de PlayStation 3 maar dat gaat wel goed komen.

Me PSN is: RoyTDI, toevoegen mag altijd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    47

  • TekaLoca

    31

  • 3L1077

    16

  • Votair

    15

  • 4 weken later...

Ik ga als ik terug ben van vakantie de PS4 kopen. Ik weet alleen nog niet echt met welk spel. AC:Unity en Fifa15 zijn namelijk nog niet uit. En ik weet niet of er een andere game echt de moeite waard is. Misschien The last of us aangezien die in een bundel maar 30 euro kost.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga als ik terug ben van vakantie de PS4 kopen. Ik weet alleen nog niet echt met welk spel. AC:Unity en Fifa15 zijn namelijk nog niet uit. En ik weet niet of er een andere game echt de moeite waard is. Misschien The last of us aangezien die in een bundel maar 30 euro kost.

Goede keus. Ikzelf heb €60 extra gelegd voor FIFA 14, maar dat komt omdat ik uitsluitend FIFA speel. Maar voor jou: ik zag op bol.com ook een goedkope bundle met Black Flag, wellicht dat dat een optie is?

Overigens zijn we bijna een maand verder en ik heb nog geen seconde spijt van mijn aankoop. Topding! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Al een maand geleden besteld ( :$ ) voor de PS4 die ik ga kopen wanneer ik FIFA 15 binnenkrijg. Ook maar meteen een jaartje PS+ aanschaffen. :Y

Wat kan je eigenlijk met PS+? :$

Heb je nodig om online games te spelen. Je krijgt ook wel een aantal gratis games/uitbreidingen enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Al een maand geleden besteld ( :$ ) voor de PS4 die ik ga kopen wanneer ik FIFA 15 binnenkrijg. Ook maar meteen een jaartje PS+ aanschaffen. :Y

Wat kan je eigenlijk met PS+? :$

Heb je nodig om online games te spelen. Je krijgt ook wel een aantal gratis games/uitbreidingen enz.

Ah, dus eigenlijk is het gewoon dat bedrag dat je per jaar betaalt om ook online te kunnen gamen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...