Jump to content

Sony Playstation 4


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Morgen is hij hier binnen. Zou hem eigenlijk vandaag al binnen hebben, maar de postbode had blijkbaar geen zin om te komen, denk ik. Het maakt me niet zoveel uit, want ik heb toch pas aanstaande donderdag m'n eerste game voor de ps4 pas binnen. Alle tijd dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    47

  • TekaLoca

    31

  • 3L1077

    16

  • Votair

    15

  • 2 weken later...

Als het goed is kan je bij je accountgegevens 'Automatisch betalen' uitschakelen. Even opgezocht op de site van PSN:

  1. Zorg dat je creditcard of betaalkaart aan je account is gekoppeld. Volg deze instructies.
  2. Selecteer je lokale gebruikersaccount en druk op de toets omhoog op het bedieningspad om het menu Functies te openen en ga vervolgens naar in_setting.gif (Instellingen) > PSN℠ > Accountinformatie > Portemonnee > Aankoopinstellingen en druk op icn_btnx_color.gif (X-toets).
  3. Selecteer 'Automatisch geld aan portemonnee toevoegen' en selecteer 'Ja' of 'Nee' om automatisch geld toevoegen in of uit te schakelen.
  4. Selecteer 'Bevestigen' en druk op icn_btnx_color.gif (X-toets).

Bron: PlayStation

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je bij je accountgegevens 'Automatisch betalen' uitschakelen. Even opgezocht op de site van PSN:

  1. Zorg dat je creditcard of betaalkaart aan je account is gekoppeld. Volg deze instructies.
  2. Selecteer je lokale gebruikersaccount en druk op de toets omhoog op het bedieningspad om het menu Functies te openen en ga vervolgens naar in_setting.gif (Instellingen) > PSN℠ > Accountinformatie > Portemonnee > Aankoopinstellingen en druk op icn_btnx_color.gif (X-toets).
  3. Selecteer 'Automatisch geld aan portemonnee toevoegen' en selecteer 'Ja' of 'Nee' om automatisch geld toevoegen in of uit te schakelen.
  4. Selecteer 'Bevestigen' en druk op icn_btnx_color.gif (X-toets).

Bron: PlayStation

Weet je zeker dat het na 2 weken automatisch ophoudt? Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm vreemd.... Ik had op abonneren gedrukt bij 14 day trial. Toen Heb ik credit card gegevens ingevuld. Toen ging ik online maar zei die dat ik geen ps+ had. Toen vroeg ie of ik 48 uur trial wilde. Heb ik gedaan en toen kon ik online. Maar nu is de 14 day trial weg uit de store maar volgens mij heb ik m ook niet. Weet iemand hoe dit komt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...