Jump to content

Sony Playstation 4


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    47

  • TekaLoca

    31

  • 3L1077

    16

  • Votair

    15

Aanstaande kerst staat hier waarschijnlijk ook een ps4! Ik wacht nog even een leuke bundel af. Ik wil geen GTA V voor de ps4.

En met sinterklaas komen er ook leuke aanbiedingen :) . Het enige minpunt is dat ik geen Forza kan spelen. Maar om daar nou een xone voor de kopen.. Dat doe ik nou ook weer niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Via _Night-Men_:

Grote update PlayStation 4 op 28 oktober

Op 28 oktober begint PlayStation-fabrikant Sony met de uitrol van een grote update voor zijn PS4. Belangrijkste nieuwtje is de mogelijkheid om online het spel van een vriend voort te zetten.

Spelers kunnen het spel van een persoon uit de contactenlijst online volgen. Als de vriend hierom vraagt, is het zelfs mogelijk om tijdelijk zelf de controller ter hand te nemen, om zo een stukje te spelen. Is een bepaald gedeelte dus lastig om doorheen te komen, dan kan letterlijk de hulp van een vriend ingeroepen worden.

Daarnaast zal het eindelijk mogelijk zijn om het uiterlijk van het hoofdmenu te veranderen. Zo kunnen dynamische achtergronden geïnstalleerd worden, al kan ook simpelweg de kleur veranderd worden. Ook zal het mogelijk zijn om muziek op een USB-stick te zetten en vanaf de PlayStation 4 af te spelen.

De update kan direct naar de PS4 gedownload worden.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/23243599/__Grote_update_PlayStation_4_op_28_oktober__.html

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is je eigen keus. Kijk naar de exclusives van elke console. Ik kies zelf voor de PS4 omdat mijn vrienden ook allemaal een PlayStation hebben. Al heb ik een Xbone dan kan ik niet met hun gamen :)

D

Dat heb ik ook. Al mijn vrienden die gamen, gamen op PS3 en PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eindelijk de PlayStation 4 besteld, de GTA V-bundel om precies te zijn. Nog wel eventjes wachten tot de release van GTA V voor PS4/Xbone, maar dat komt wel goed. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eindelijk de PlayStation 4 besteld, de GTA V-bundel om precies te zijn. Nog wel eventjes wachten tot de release van GTA V voor PS4/Xbone, maar dat komt wel goed. :)

VOEG ME TOE. Stuur je PSN op skype, zolang teka maar niet weet wie ik ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...