Jump to content
  • Sign Up
PrioX

[Feedback] Red Dead Redemption II subforum

Recommended Posts

Phoenyxar

Op zich geen slecht idee, maar ik kan me ook vinden in anderen die zeggen dat het niet nodig is, het is niet dat die RDR-topics plots weer echt levendig gaan worden en de 7 leden die dat subforum gaan bezoeken zullen verwarren. Ik vind het getoonde enthousiasme naar de titel zeker mooi, maar laten we het ook niet overdimensioneren. Je moet hier geen vloed verwachten zoals bij V, laat staan IV. Ik heb destijds nooit het gevoel gehad dat RDR, zo populair als het hier ook was, echt superaanwezig was op het forum. Wees ook voorbereid op een relatieve kalmte.

Verder zou het ook wel slim zijn mocht het RDR-subforum dan hoger op de index prijken na da release dan nu (zo geef je toch direct het bericht aan mogelijke nieuwe leden dat RDR hier welkom is), maar ik weet niet hoe dat te doen is zonder het boven de GTA-blok te plaatsen en dat zou vreemd zijn voor een GTA-forum lijkt me.

PrioX

We kunnen het natuurlijk ook eventjes aanzien zoals sommigen voorstellen. Dan kunnen we later nog altijd kijken of de populariteit zo hoog ligt dat een apart subforum nodig is. Het lijkt me in ieder geval wel belangrijk dat we een plekje aanbieden en deze niet wegstoppen zodat men er niet weet te komen. Het subforum dan tijdelijk een opvallendere plek geven vond ik sowieso al een goed idee. Hoe kunnen we dat het beste doen werd er gevraagd? Ik persoonlijk zou het niet erg vinden mocht dit subforum de eerste weken bovenaan het forum staan. We zijn dan weliswaar een GTA-forum, maar een grote titel als RDR2 verdient in mijn ogen wel een opvallend plekje. We hebben het over één subforum waar je met gemak voorbij gaat of zelfs kunt verbergen mocht het je niet interesseren. 

PrioX

Nu we nog een maandje te gaan hebben is het Red Dead Redemption-forum inmiddels verhuist naar de bovenkant van de forumindex. Het forum staat in een ''Spotlight'' forum dat we willen gaan gebruiken om fora en topics die het nodig hebben (tijdelijk) beter in beeld te brengen. Thundercover zal snel nog wat tweaken en de RDR2 nieuwstopics zullen ook tijdelijk naar het RDR-forum verplaatst worden zodat alles bij elkaar staat. 

Bedankt voor jullie feedback en discussieer snel mee over RDR2! :)