Jump to content

Champions League 2018/2019


Guardian1980

Recommended Posts

De loting voor de groepsfase van de Champions League 2018/2019 is geweest, hieronder de poule-indeling.

 

5b8855fd47776_Schermafbeelding2018-08-30om22_38_34.png.7e9aa93dd60c954ab4db43626f621f65.png

 

Ik denk dat Ajax in vorm de volgende ronde van de CL zou kunnen halen, waar PSV het vermoedelijk heel lastig gaat krijgen om überhaupt geen laatste te worden. Over de kansen van Club Brugge kan ik niet zoveel zeggen.

 

Wat denken jullie; hoe zal het verlopen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    14

  • Cabyon

    7

  • dextro99

    7

  • Phoenyxar

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ajax kan in principe wel door, als tweede. PSV lijkt mij eigenlijk maximaal derde te kunnen worden, wat ik in deze poule al knap genoeg zal vinden. Poule A en C zijn trouwens om te smullen.

 

Mocht Ajax doorgaan, moeten ze hopen uit een ploeg voor poule D of F (niet City natuurlijk), die ze kunnen nog wel pakken.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Benfica en AEK zouden wij in principe wel kunnen pakken, dus Ajax sowieso 3e.

PSV daarentegen zit in de poule des doods en zal daarom eindigen op plek 4.

 

Real Madrid heeft het trouwens weer lekker makkelijk. :puh:

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, aron24 zei:

Mocht Ajax doorgaan, moeten ze hopen uit een ploeg voor poule D of F (niet City natuurlijk), die ze kunnen nog wel pakken.

Is het een gewogen loting voor de volgende ronde?

 

Ik denk overigens dat we na de winter van deze drie alleen nog Ajax in Europa zullen zien. Overwintering van PSV of Club Brugge zou een enorme stunt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8/31/2018 om 23:33, Dutchy3010 zei:

Ajax max 3e vermoed ik.

Huh, wat? Jij was toch voor Ajax? HAHA Waar is de arrogantie, nee dit staat niet.

Nee, echt waar, Ajax in haar huidige doen is zo fucking goed, ik heb ze niet beter zien voetballen sinds laaaannggg geleden. Ik voorspel 2e plek :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Huh, wat? Jij was toch voor Ajax? HAHA Waar is de arrogantie, nee dit staat niet.

Nee, echt waar, Ajax in haar huidige doen is zo fucking goed, ik heb ze niet beter zien voetballen sinds laaaannggg geleden. Ik voorspel 2e plek :klap:

Ik ben een realistische supporter. Ondanks dat ik positiever ben dan in jaren. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...