Jump to content

Europa League 2018/2019


Guardian1980

Recommended Posts

De loting voor de groepsfase van de Europa League 2018/2019 is geweest, hieronder de poule-indeling.

 

5b8ab1f302d0b_Schermafbeelding2018-09-01om17_34_19.thumb.png.4ea0340aa778ed51bc0fa14b4d1ef944.png

 

Nou had ik hier graag een voorspelling gedaan voor de Nederlandse deelnemers, maar eh... Nou ja, dat debacle kennen we. Anderlecht zal met Fenerbahçe strijden om de groepswinst, en ik denk dat voor Genk en Standard Liège de tweede plek het hoogst haalbare is.

 

Wat denken jullie; hoe zal het verlopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb ik toch medelijden met Dudelange, dan ben je eens door als Luxemburgse ploeg, kom je terecht in een groep met AC Milaan en Olympiakos.

 

Oh en ik acht het niet onmogelijk dat Genk zijn groep wint. Dat is een nogal sterke claim, maar als de huidige ploeg op diens elan blijft doorgaan moet dat kunnen en ik heb minder vertrouwen in Anderlecht en Standard op dat vlak. Standard kan perfect eens een match gaan verliezen in Krasnodar en met Sevilla als logische groepsfavoriet kan het voor de andere drie nipt worden.

 

Oh en ik vind het leuk dat beide Red Bull-ploegen in een poule zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

56 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Wat heb ik toch medelijden met Dudelange, dan ben je eens door als Luxemburgse ploeg, kom je terecht in een groep met AC Milaan en Olympiakos.

Ach, ik denk niet dat ze aspiraties hebben om door te gaan, en dan is het juist mooi dat je dit soort ploegen op bezoek krijgt. Was minder voor ze geweest als ze van die niet-aansprekende Oost-Europese clubs hadden geloot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...