Jump to content

Foutmelding ERR_GFX_D3D_INIT tijdens opstarten GTA


JustMarcel

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik krijg sindskort deze foutmelding tijdens het opstarten van GTA. Ik heb hier voorheen nooit last van gehad. Ik heb een aantal weken/maanden geen GTA meer gespeeld op de PC, dus ik snap niet helemaal waarom ik ineens deze foutmelding krijg. 

 

Ik heb het spel inmiddels al een aantal keer opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder succes. Ik heb DirectX 12 geïnstalleerd, en ook heb ik de nieuwste drivers voor mijn videokaart geïnstalleerd, maar nog steeds blijft deze foutmelding komen tijdens het opstarten.

 

Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, 

 

Ik heb niet zoveel verstand van dit soort zaken. Maar ik kwam wel deze post tegen waarbij wat suggesties worden gegeven. Misschien kun je er iets mee? 

 

Citaat

Some has suggested reinstalling directx from within the gta folder (CommonRedist), thats what I did, and so far, it seems to be working for me at least. Just find that DX setup in that folder and see if that solves your problem. Another possible fix for this problem is deleting the d3dcompiler_46.dll and d3dcsx_46.dll and re download those files. Hope this helps :) Also, you should be running the game in windowed borderless, because fullscreen has also been tied to this issue for some reason.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...