Jump to content

[RDR2] Good or Bad Cowboy?


PrioX

Good or Bad  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor een cowboy ga jij zijn?

    • Good Cowboy
      3
    • Bad Cowboy
      3
    • Good and Bad
      3
    • Ik ben er nog niet uit...
      0


Recommended Posts

Het reputatie-systeem uit de eerste Red Dead Redemption keert ook terug in deel 2. Je kunt nu ook weer kiezen of je een goede cowboy bent en mensen met enig respect behandelt, of dat je alles en iedereen dwarsboomt. Deze keuzes hebben effect op hoe mensen op je reageren en dit neemt weer voor- en nadelen met zich mee. Zo heb ik al gelezen dat je met een slechte reputatie meer geld kunt stelen tijdens overvallen, en wanneer je een goede reputatie hebt meer geld krijgt voor bounties.

 

Nu is mijn vraag dus hoe jullie gaan spelen, en eventueel waarom? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik het spel op twee manieren ga uitspelen; goed en slecht. In het eerste deel heb ik eigenlijk nooit wat slechts gedaan met John Marston, en dat vond ik achteraf gezien toch wel jammer maar het hoorde in mijn ogen wel bij het verhaal. Nu je in deel twee echt een crimineel bent wil ik dat ook wel echt spelen. Dus ik denk dat ik alles wat los en vast zit ga stelen, en iedereen die in de weg staat opruim. No mercy :sigaar:. Wanneer ik het spel zeker voor een tweede keer ga uitspelen zal ik wat liever zijn voor de mensheid en voor een goede reputatie gaan. :engel:

 

Hoewel ik van plan ben om ooit op beide manieren te gaan spelen stem ik toch voor Bad Cowboy, dat is mijn eerste keuze. 

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij gaat het van situatie tot situatie afhangen. In sommige gevallen is het misschien beter om een good guy te zijn en in andere vallen de bad guy. Ik ga gewoon handelen hoe ik zou handelen mocht ik in Arthurs schoenen staan.

Link to comment
Delen op andere websites

2 savegames:

 

Bad cowboy, ik snitch elke bitch met een bounty om hem af te knallen en indien er sheriffs achter criminelen zijn, schiet ik die sheriffs dood, die criminelen ook afknallen achteraf. Iedereen afslachten als een stuk varken en huizen platbranden als dat mogelijk is en elke product verpesten en vernietigen, koetsen kapot maken en mensen afknallen die rond een kampvuurtje zitten zodat dat kampvuurtje voor mij alleen is. Treinpassagiers beroven en dan afknallen en daarna ook nog eens de trein ontsporen zodat de lijkschouwers kunnen zien dat ik dus ook ontspoord ben. Kortom: my goal is to be the worst of the worst!

 

Good cowboy, alles wat nodig is om je goede reputatie te behouden en onschuldigen helpen. My goal is to be the most nicest cowboy ever.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...