Jump to content
Niked

PlayStation Pro Red Dead Redemption 2 bundel binnenkort beschikbaar!


Rdr2PsProbundel

Goed nieuws voor iedereen die van plan is een (nieuwe) Ps4 te kopen, want vanaf 26 oktober is er een bundel met Red Dead Redemption 2 beschikbaar! Deze bundel bevat een Ps4 Pro met 1TB en uiteraard het spel Red Dead Redemption 2 op disc. 

 

Voor wie liever een Ps4 slim heeft kan gaan voor de 1TB Ps4 Slim Edition die net zoals bij de andere bundel het spel ook heeft op disc. Als je enkel een Ps4 koopt voor Red Dead Redemption 2 is misschien zelfs de Slim Edition met 500GB de beste keuze, al zal je daarvoor naar de UK moeten. 

 

Kort samengevat:

 

  • Ps4 Pro 1TB met 1 controller en Red Dead Redemption 2 op disc
  • Ps4 Slim 1TB met 1 controller en Red Dead Redemption 2 op disc
  • Ps4 Slim 500GB met 1 controller en Red Dead Redemption 2 op disc (UK only

 

De bundel is beschikbaar vanaf €439,00 bij verschillende winkels waaronder Game Mania en Bol.com. Let er wel op dat het gaat om de standaard edition van de game. Bij elke bestelling voor 26 oktober krijg je wel pre-order bonussen, namelijk de War Horse DLC en de Outlaw Survival Kit.

 

Bron: Playstation EU Blog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

In Amerika gaat het $399.99 kosten (staat op de Amerikaanse PS blog), dus dat zal hier wel hetzelfde zijn. Ik ga hem toch niet kopen, want ik heb al de Ultimate Edition van RDR2 besteld en zoals @PrioX zegt, hadden ze er wel een rode versie van mogen maken (zoals bij Spider-Man).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Platypus zei:

In Amerika gaat het $399.99 kosten (staat op de Amerikaanse PS blog), dus dat zal hier wel hetzelfde zijn. 

De trend sinds de eerste bundels is om hem altijd duurder uit te brengen in Europa dan in Amerika.

 

Voorbeeldje: 

 

Spider-Man in Amerika: 399 dollars

Spider-Man bij Dreamland (onderdeel van Colruyt Group, die de laagste prijs probeert te hanteren): 438 euro

 

4 uur geleden, PrioX zei:

 Ze hadden er trouwens wel een rood likje verf overheen mogen gooien. :t

Inderdaad, al is PlayStation ook niet zo creatief met console designs...

 

 

Op zich vind ik het wel een mooie bundel voor mensen die later een Ps4 en Red Dead Redemption 2 willen aankopen. Het missen van pre-order bonussen is voor mij al reden genoeg om het apart aan te kopen. (moest ik op zoek zijn) 

 

 

Hieronder: De goedkoopste prijs die ik vind voor de limited edition in België is 469 euro, nog een groter verschil. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 9/24/2018 om 19:09, Skullz-000 zei:

Je bent twee verschillende dingen aan het vergelijken: de 'limited edition PS Pro + Spider-Man' met de 'gewone PS Pro + Spider-Man'. Maar ik vind het wel absurd dat zelfs de gewone bundel hier duurder is dan de limited edition bundel in de US. :bonk:

 

Update: Zowel bij Game Mania als bij bol.com kost de bundel €439. En als je deze bundel pre-ordert, kun je de pre-order bonussen nog krijgen. :) @Skullz-000

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 24/9/2018 om 19:17, Platypus zei:

Update: Zowel bij Game Mania als bij bol.com kost de bundel €439. En als je deze bundel pre-ordert, kun je de pre-order bonussen nog krijgen. :) @Skullz-000

Fixed. :tu:

 

De achterkant van de doos, voor wie er in geïnteresseerd is: 

 

Spoiler

DoBOo8TXcAABkdc.jpg-large.thumb.jpeg.1e2f9694d23461084d4eaceccf42bd30.jpeg

Verwacht wel kleine verschillen aangezien het gaat om de US doos. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...