Jump to content
Niked

Red Dead Redemption 2 vereist een minimum van 105GB en bevat PlayStation Timed Exclusives!


 

RedDeadOnline150GB

 

 

Sony heeft eerder vandaag de achterkant van de doos van de Red Dead Redemption 2 bundel vrijgegeven. En daar zijn toch wel enkele interessante dingen op te vinden. 

 

Zo zal Red Dead Redemption 2 minimaal 105 GB aan ruimte vragen op je Ps4. In vergelijking met andere games die meestal een maximum van 65 GB vragen is dit toch een groot verschil. Zo zit GTAV op 'slechts' een kleine 70-75 GB.  Maak dus maar alvast wat plaats vrij voor de parel van het jaar! 

 

Ook valt op de doos af te lezen dat Red Dead Online servers zal hebben van maximaal 32 spelers, hetzelfde aantal dus als GTA Online. In GTA Online zorgde dit er soms wel voor dat de map te klein aanvoelde maar aangezien deze map, volgens de recentste geruchten, vele groter wordt zal dit eerder ten goede komen voor de game. 

 

Dat we PlayStation Exclusive dingetjes mochten verwachten in Red Dead Online wisten we al op voorhand, maar daar is nu ook eindelijk iets meer duidelijkheid over. Zo valt er op de doos 'Timed Exclusive for 30 days' en 'Online content' af te lezen. Xbox spelers zullen dus een maandje langer moeten wachten op nieuwe online content. 

 

Bron: Rockstarintel.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat is aardig veel geheugen. Gelukkig heb ik ook een externe harde schijf, en mocht het nodig zijn dan maak ik gewoon ruimte :engel:. Jammer dat er nog steeds gewerkt wordt met tijdelijke exclusiviteit op DLC's. Aan de andere kant zal het waarschijnlijk niet veel voorstellen en een maandje langer wachten is te doen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer RDR2 voor de pc uitkomt, zal ik waarschijnlijk me HDD upgraden van 1 naar 4TB maar heb dan wel 6TB in totaal.

Toch wel verrassend want je zou verwachten dat RDR2 toch geen honderden npc's en voertuigen on-screen zijn. Of bestaan die paarden soms uit 100mil polygonen?

 

En oja, RDRO. Wat zal R* eraan doen met de dieren? In GTAO zijn de dieren niet beschikbaar want hopeloze kindjes die zieke video's gaan maken over hoe je dieren kunt mollen met bazooka's of zelfs orbital cannon strike. Of PETA klaagt R* aan. Het blijft uiteindelijk spellen en die moeten ze dus niet serieus nemen.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

12 minuten geleden, SilverRST zei:

En oja, RDRO. Wat zal R* eraan doen met de dieren?

Neem aan dat dieren gewoon aanwezig zijn in Red Dead Online. Het speelt toch een grote rol tijdens de gameplay en in de wereld. De wereld zal anders nogal leeg aanvoelen. :puh:  

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 minuten geleden, PrioX zei:

Neem aan dat dieren gewoon aanwezig zijn in Red Dead Online. Het speelt toch een grote rol tijdens de gameplay en in de wereld. De wereld zal anders nogal leeg aanvoelen. :puh:  

Denk het ook :puh:

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, SilverRST zei:

Wanneer RDR2 voor de pc uitkomt, zal ik waarschijnlijk me HDD upgraden van 1 naar 4TB maar heb dan wel 6TB in totaal.

Toch wel verrassend want je zou verwachten dat RDR2 toch geen honderden npc's en voertuigen on-screen zijn. Of bestaan die paarden soms uit 100mil polygonen?

 

1 uur geleden, SilverRST zei:

 

Vergeet niet het is de 4k die enorm in beslag neemt alle artikels gaan over de pspro en xbox x. De normale consoles zullen kleinere bestanden krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

15 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

 

Vergeet niet het is de 4k die enorm in beslag neemt alle artikels gaan over de pspro en xbox x. De normale consoles zullen kleinere bestanden krijgen.

Zijn er dan meerdere versies van RDR2?

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...