Jump to content

Kwartetten! - inschrijvingstopic


Niked

Recommended Posts

Untitled-1.png

 

 

Vanaf 10 oktober spelen we ook nog eens kwartet!

Ter eren van het 15-jarig bestaan bestaat deze editie volledig uit kaarten die te maken hebben met gtagames.nl. 

 

In totaal zijn er 6 categorieën die verzamelt kunnen worden. Elke deelnemer krijgt van mij 4 of 6 kaarten (afhankelijk van x deelnemers) via pb. Eens de kaarten verdeeld zijn kan het spel beginnen. Om het eerlijk te houden mag de eerste persoon die zich heeft aangemeld beginnen. 

 

Hoe speel ik het?

Simpel, op dezelfde manier als je vroeger speelde. De deelnemer die start mag een kaart naar keuze vragen aan een andere speler zolang die minstens één kaart van de gevraagde categorie bezit. 

 

Als die speler de kaart heeft plaatst die de kaart openbaar in 'het spel' topic. Zolang de vrager kaarten blijft krijgen is die ook aan de beurt. Zo niet is het de beurt aan de deelnemer die om de kaart gevraagd werd. Aangezien ruilen in de vorige editie voor problemen heeft gezorgd is deze functie nu uitgeschakeld. Van zodra je een kwartet hebt plaats je alle 4 kaarten naast elkaar in één bericht. Het 'spel topic' wordt geopend vanaf alle kaarten verdeeld zijn. (10 oktober) 

 

 Categorieën:

  • Gangs
  • Crews
  • Ereleden
  • GTA’s
  • Blogs
  • GTAForum.nl interfaces

 

Regels: 

  • Er wordt -net zoals bij Cluedo- vriendelijk gevraagd om kaarten. 
  • In tegenstelling tot bij Cluedo worden kaarten hier wel in 'het spel' topic geplaatst. Er wordt dus niet via pb’s gecommuniceerd.
  • Van zodra je een kwartet hebt dien je je kaarten naast elkaar in 'het spel' topic te plaatsen. 
  • Je hebt 24 uur om een kaart te geven of te vragen. Net zoals bij Cluedo val ik maximaal 3 keer voor je in en vraag ik niet in jouw plaats om een kaart. De volgende speler wordt dan gekozen via een randomsysteem.

 

Wat win ik?

Elke deelnemer krijgt 20XP voor deelname. De deelnemer met de meeste kwartetten krijgt 50XP, de tweede krijgt 40XP en de derde krijgt 30 XP. Voor elke post geplaatst in het topic geld de XP-regel van deze maand. 

 

Hoe schrijf ik me in? 

Inschrijven doe je door in dit topic 'Ik doe mee!' te reageren. Op 10 oktober krijgt iedere deelnemer zijn kaarten en kan het spel beginnen.

 

Alvast veel plezier en succes! 

 

Bij vragen kan je altijd bij mij terecht. Ook de eerdere editie eens bekijken kan helpen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...