Jump to content

GTA Online meeting op de Xbox One


Sandertju

Recommended Posts

Online party time!!! :dans: whoop-whoop!!!

Zaterdag 6 Oktober gaan wij samen online een feesie bouwen. kom je ook?

Hoe, waar en wat we gaan doen hebben we nog niet concreet. We kunnen bijvoorbeeld feesten in een nightclub, of die andere club..., op de pier allemaal in de achtbaan en de draaimolen of op een boot.

Heb je leuke ideeën of voorstellen? dresscode? type voertuigen? kom maar op!

Het is feest dus niet skiet'n. Ik zal dit feest streamen op https://mixer.com/sandertju zodat wie er niet bij kan zijn toch lekker met cola en popcorn mee kan kijken.

 

Wij nodigen je van harte uit. Laat hier je gamertag achter zodat ik je Zaterdag een game invite kan sturen zodat je er bij kunt zijn. Mijn gamertag is Sandertju.

Tot Zaterdag om 20:00 uur. 

Link to comment
Delen op andere websites

21 uur geleden, Sandertju zei:

Online party time!!! :dans: whoop-whoop!!!

Zaterdag 6 Oktober gaan wij samen online een feesie bouwen. kom je ook?

Hoe, waar en wat we gaan doen hebben we nog niet concreet. We kunnen bijvoorbeeld feesten in een nightclub, of die andere club..., op de pier allemaal in de achtbaan en de draaimolen of op een boot.

Heb je leuke ideeën of voorstellen? dresscode? type voertuigen? kom maar op!

Het is feest dus niet skiet'n. Ik zal dit feest streamen op https://mixer.com/sandertju zodat wie er niet bij kan zijn toch lekker met cola en popcorn mee kan kijken.

 

Wij nodigen je van harte uit. Laat hier je gamertag achter zodat ik je Zaterdag een game invite kan sturen zodat je er bij kunt zijn. Mijn gamertag is Sandertju.

Tot Zaterdag om 20:00 uur. 

Gtahunternl

 

Link to comment
Delen op andere websites

Fcdh070j (gast)
21 uur geleden, Sandertju zei:

Online party time!!! :dans: whoop-whoop!!!

Zaterdag 6 Oktober gaan wij samen online een feesie bouwen. kom je ook?

Hoe, waar en wat we gaan doen hebben we nog niet concreet. We kunnen bijvoorbeeld feesten in een nightclub, of die andere club..., op de pier allemaal in de achtbaan en de draaimolen of op een boot.

Heb je leuke ideeën of voorstellen? dresscode? type voertuigen? kom maar op!

Het is feest dus niet skiet'n. Ik zal dit feest streamen op https://mixer.com/sandertju zodat wie er niet bij kan zijn toch lekker met cola en popcorn mee kan kijken.

 

Wij nodigen je van harte uit. Laat hier je gamertag achter zodat ik je Zaterdag een game invite kan sturen zodat je er bij kunt zijn. Mijn gamertag is Sandertju.

Tot Zaterdag om 20:00 uur. 

Tot zaterdag😎fcdh070j

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...