Jump to content

Red Dead Redemption meeting 20/10 [PS3/4]


Platypus

Recommended Posts

rdr_multiplayer_041410001.jpg

(Bron afbeelding: RockstarGames.com)

 

Naar aanleiding van het 15-jarige bestaan van GTAGames.nl en Red Dead Redemption 2 die zéér binnenkort eindelijk uitkomt, organiseert het forum nog een laatste keer (voorlopig toch) een meeting voor Red Dead Redemption, om op te warmen voor de nieuwe RDR. :D

 

De meeting zal op zaterdag 20 oktober plaatsvinden (mijn verjaardag trouwens :sigaar: ) op de PlayStation 3 (mensen die PS Now hebben op de PlayStation 4 kunnen ook meedoen), en zal rond 20:30 beginnen. Als je wilt meedoen moet je zeker de vragen en opmerkingen hieronder bekijken.

 

Wat heb ik nodig om te kunnen meedoen?

- Een PS3 console met een exemplaar van Red Dead Redemption of een PS4 console met PS Now.

- Internetverbinding.

- Optioneel: een headset zodat communicatie makkelijker is.

 

Hoe schrijf ik me in?

Om je in te schrijven kopieer je onderstaande tekst en zet je erbij welke DLC je allemaal geïnstalleerd hebt.

 

Ik schrijf me in!

PSN ID:

Headset: Ja/Nee (schrappen wat niet past)

Ik heb volgende DLC's geïnstalleerd: Outlaws to the End/Myths and Mavericks/Legends and Killers/Liars and Cheats/Undead Nightmare (schrappen wat niet past)

 

(Als je niet weet welke DLC je allemaal geïnstalleerd hebt, kun je dit bekijken in het hoofdmenu van de game. Dit staat onder Downloadable Content.)

 

Deelnemer PSN ID Headset Outlaws to the End Myths and Mavericks Legends and Killers Liars and Cheats Undead Nightmare
Platypus Platypus92 Ja X X X X X
               
               
               

Beschikbare plaatsen: 15

 

Opmerkingen:

1) Door modders en hackers werkt de multiplayer niet meer altijd zoals het moet. Volg daarom volgende adviezen: Blijf in single player of een privésessie tot ik jou een uitnodiging stuur. Ga in geen enkel geval in een openbare sessie. Zit je toch in een openbare sessie, ga dan eerst terug naar single player vooraleer je mijn uitnodiging accepteert. Anders neem je de "infectie" mee naar onze privésessie en werkt dat ook niet meer goed.

2) De multiplayer DLC's Outlaws to the End en Myths and Mavericks zijn gratis. Ik raad dan ook iedereen aan deze te downloaden, want zo kunnen we meer modes spelen en wordt de multiplayer minder snel saai.

3) De tijd en datum van deze meeting kunnen nog veranderen, dus houd dit topic in de gaten voor mogelijke updates.

 

Als er nog vragen zijn, mag je ze gerust in dit topic stellen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...