Jump to content

[RDR2] Wat ga jij als eerste doen?


Niked

Recommended Posts

Over 23 dagen is het zover en kunnen we eindelijk aan de slag met Red Dead Redemption 2. We krijgen onder andere meer dan 200 verschillende dieren, de keuze tussen good of bad en nog veel meer waardoor het je eigen, unieke verhaal wordt. 

 

Daarom de vraag: Wat is het eerste dat jij gaat doen eens je de wereld van Red Dead Redemption 2 mag betreden? :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken ga ik in dit soort spellen eerst de map verkennen. Maar het liefst doe ik dat deze keer door gewoon het verhaal te spelen zodat ik stap voor stap alles ontdek en niet alle leuke locaties al eens gezien heb. Dus ik begin denk ik gewoon met een paar missies gevolgd door wat freemode en wat berovingen om al wat geld binnen te halen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Met zo'n grote map loop je natuurlijk dan ook het risico dat je dan het spel ook beu gaat zijn door het eindeloos verkennen. Ik hou van dat soort games, maar het is niet een speelstijl waar iedereen zich in kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt mijn volgende centrale vraag gestolen. :-( :7

 

Maar om te antwoorden: ik ga de eerste paar missies spelen, en dan ga ik de HUD volledig afzetten en helemaal verloren lopen. Ik wil mezelf gewoon compleet verliezen in de grote wereld die R* gemaakt heeft. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

19 minuten geleden, Platypus zei:

en dan ga ik de HUD volledig afzetten en helemaal verloren lopen.

Wat een held!

 

Hopelijk is de game speelbaar zonder minimap. Sommige games leunen erg op interactie met de minimap en zaken van de HUD. Ik heb zo goed als al mijn games van de afgelopen jaren gespeeld met het afzetten van de minimap, je beleeft zo'n game dan toch wat dieper.

Link to comment
Delen op andere websites

39 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Wat een held!

 

Hopelijk is de game speelbaar zonder minimap. Sommige games leunen erg op interactie met de minimap en zaken van de HUD. Ik heb zo goed als al mijn games van de afgelopen jaren gespeeld met het afzetten van de minimap, je beleeft zo'n game dan toch wat dieper.

Ff voorbeeldje voor dit, in Assassins Creed Odyssey heb je de keuze. Zet je de HUD en minimap uit en doe je het puur op instructies en de beschrijving van de locatie of doe je het met markers. (Zag dit voorbij komen in wat gameplay)

 

Volgens mij gaat dit in RDR 2 ongeveer dezelfde richting uit.

 

Om te antwoorden op de vraag: Ik denk mij vooral helemaal verliezen in deze game, en kijken wel customisation opties er allemaal zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, moechy zei:

Ff voorbeeldje voor dit, in Assassins Creed Odyssey heb je de keuze. Zet je de HUD en minimap uit en doe je het puur op instructies en de beschrijving van de locatie of doe je het met markers. (Zag dit voorbij komen in wat gameplay)

Wel, ik heb Origins ook zo gespeeld. Alles op minimal. Het lijkt me ook dat RDR2 zo ook speelbaar gaat zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen aanvalsplan, maar ik denk dat ik begin met een paar missies, en daarna wat verkenning. Ben wel benieuwd of de gehele map vanaf het begin beschikbaar is, of dat je delen moet vrijspelen, wat wel mijn voorkeur heeft.

 

Het voordeel van de eerste missies is toch dat je zo de controls spelenderwijs leert kennen, en dat bepaalde zaken worden uitgelegd. Dat maakt het spelen wat mij betreft altijd wel makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...