Jump to content
PrioX

Dan Houser geeft interessante details over Red Dead Redemption 2!


In een interview met Vulture.com heeft Rockstar Games een aantal interessante details losgelaten over Red Dead Redemption 2. In het artikel worden niet alleen de eerste zes uur van het spel beschreven, maar ook Dan Houser komt aan het woord. Nu gaan wij in dit artikel de eerste zes uur van Red Dead Redemption 2 natuurlijk niet verklappen. Maar we gaan wel een aantal punten opnoemen die zijn genoemd in het artikel. 

 

medium.b305cbea978e23b7455a41ceb702d67b.

 

In het begin van 2011 is Dan Houser in gesprek gegaan met Rockstar San Diego over Red Dead Redemption 2 over welke karakters in het spel zouden komen en hoe het eruit zou komen te zien. Dat heeft inmiddels een script van ongeveer 2000 pagina's opgeleverd, en het gaat dan alleen over de hoofdmissies! Wanneer we de zij-missies, activiteiten en overige dialogen meetellen komt de stapel papieren op ongeveer tweeënhalve meter. Dan Houser zegt dat het spel 300,000 animaties bevat, 500,000 lijnen aan dialogen en een hele hoop code. Zelfs voor alle trailers en advertenties zijn misschien wel zeventig verschillende versies gemaakt, en de bewerkers hebben er misschien wel een paar honderd. Alle Rockstar Studio's over de hele wereld helpen mee aan het spel, van New York tot India. Dan Houser heeft bevestigd dat door aanpassingen aan het spel de werknemers soms werkweken hadden van 100 uur.

 

medium.rdr2screenshot2ok9.jpg.b74e0faed8

 

De Story Mode neemt ongeveer 65 uur in beslag. De Story Mode mag inmiddels dan wel klaarstaan, Dan Houser weet dat hij nog veel werk heeft met Red Dead Online. Voor de multiplayer van Red Dead Redemption 2 worden de scripts namelijk nog steeds geschreven, zelfs wanneer scenes al in de motioncapture zitten. Of Rockstar Games nog een Red Dead game gaat maken? Dan zegt dat wanneer Red Dead Redemption 2 het goed gaat doen, en wanneer ze nog iets te vertellen hebben voor een derde deel, deze er wellicht komt. 

 

Lees het hele artikel op Vulture.com, pas op deze bevat spoilers! 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

7 minuten geleden, Platypus zei:

Ik heb het artikel van Vulture niet gelezen vanwege spoilers, dus ik weet niet of het volgende er ook in staat:

 

Volgens een artikel van GamesIndustry hebben werknemers van R* dit jaar weken gehad waarin ze 100 uur moesten werken, wat heel veel is. :{

Klopt, dat stond ook in het artikel van Vulture. Ze hebben in 2018 meerdere keren werkweken gehad waarin ze 100 uren gewerkt hebben. Is inderdaad wel erg veel zeg. 

 

Spoiler

8yhxijiodds11.jpg?width=571&auto=webp&s=

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat van die uren is natuurlijk veel, maar hoe krijg je mensen zo ver 100 uur per week te werken? Besteed Rockstar niet veel aandacht aan zijn werknemers, waardoor dit mogelijk is? 

 

Verder denk ik dat je met deze game zeker wel 150-200 uur zoet bent wil je alles halen, en dan heb je waarschijnlijk niet eens alles gezien uit de game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...