Jump to content
PrioX

Bekijk de Red Dead Redemption 2 launch trailer!


Met nog een klein weekje te gaan tot release heeft Rockstar Games zojuist de launch trailer van Red Dead Redemption 2 gelanceerd! 

 

 

Vanaf morgenavond is het mogelijk op het spel te pre-loaden voor mensen die de digitale versies gekocht hebben via de PlayStation en Xbox Stores. Ook heeft Rockstar een supportartikel aangemaakt waarin duidelijk vermeld staat hoeveel opslag je precies nodig hebt per versie en console. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

16 uur geleden, Nyltje zei:

Ohhhh, dat er gewoon aan het eind van de trailer een PC logo te zien is naast het xbox en playstation logo. Ik zou echt heel blij zijn om dat te zien! :D:D:D 

 

Ik denk dat het echt een speciale trailer is voor reclames enzo. Bij zo'n trailer wordt goed nagedacht over het doel.

 

Okal heb ik nog steeds geen zekerheid of ik de game kan gaan spelen (PC), ik ben toch weer hyped voor deze trailer! :D 

 

Geen pc logo helaas, hahaha @.Sharingan.

 

@Phoenyxar Dit is dus inderdaad een compleet andere trailer dan dat we gezien hebben. Deze trailer is echt geschikt voor promotie.

 

Toffe trailer, maar niet echt iets nieuws opgevallen. Meer het verhaal wat een beetje aan bod kwam.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...