Jump to content

RDR2 Technische Problemen


Platypus

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Ik heb een probleem met mijn kamp in red dead online. Als ik ergens een kamp heb geplaats en het er eindelijk staat, als ik bijvoorbeeld ga jagen voor de trader en kom terug waar het kamp was is het kamp weg maar het blauwe kamp icoontje staat nog wel gewoon om de map. Doe ik iets verkeerd of is dit een bug in de game?

 

Stephan

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    12

  • FlexxNL

    12

  • Schumy7_Patriot

    7

  • GTA_FUNPLAYER

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minuut geleden, stephan1999 zei:

Hallo allemaal

 

Ik heb een probleem met mijn kamp in red dead online. Als ik ergens een kamp heb geplaats en het er eindelijk staat, als ik bijvoorbeeld ga jagen voor de trader en kom terug waar het kamp was is het kamp weg maar het blauwe kamp icoontje staat nog wel gewoon om de map. Doe ik iets verkeerd of is dit een bug in de game?

 

Stephan

 

Hallo Stephan, welkom op GTAGames.nl. :) 

 

Helaas is dit een bekende bug in het spel, waar ook niet echt een direct oplossing voor is. Rockstar probeert al enkele maanden dit probleem op te lossen, maar zonder al te veel succes. Helaas zal dit dus op willekeurige momenten blijven voorkomen. :( 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Nog iemand die sinds vandaag last heeft van een steeds verspringend beeldscherm resolutie. Elke minuut (ofzo) gaat hij op zwart en komt hij in een andere resolutie weer terug. De ene keer kloppen de verhoudingen, de andere keer niet. Best irritant...(lees "onspeelbaar")

Link to comment
Delen op andere websites

57 minuten geleden, Wollongong zei:

Nog iemand die sinds vandaag last heeft van een steeds verspringend beeldscherm resolutie. Elke minuut (ofzo) gaat hij op zwart en komt hij in een andere resolutie weer terug. De ene keer kloppen de verhoudingen, de andere keer niet. Best irritant...(lees "onspeelbaar")

Ik speel op de Xbox One, dus ik heb er geen last van. Ik heb even online gekeken en ik kan zo geen andere spelers vinden die hetzelfde ervaren. 

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV werd op gegeven moment onspeelbaar. Hun "fix" kwam erop neer dat ik mijn systeem moest aanpassen aan het spel. Alleen kon ik daardoor een hoop andere dingen niet meer doen (inclusief werk en studie). Ik had gehoopt dat ze inmiddels iets geleerd hadden.

 

Wat heb ik er nu een spijt van dat ik Rockstar het voordeel van de twijfel heb gegeven.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt sinds de laatste update. Kun je de resolutie niet handmatig vastleggen zodat het spel deze niet automatisch blijft veranderen? Zoals je weet speel ik niet op PC, dus ik weet niet of zoiets mogelijk is. 

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, PrioX zei:

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt sinds de laatste update. Kun je de resolutie niet handmatig vastleggen zodat het spel deze niet automatisch blijft veranderen? Zoals je weet speel ik niet op PC, dus ik weet niet of zoiets mogelijk is. 

Nope, dat vertikt hij.


Support is weer als vanouds. Ze hebben het zelf gewaagd te zeggen dat ik mijn router eens aan- en uit moet schakelen. Lachwekkend. De enige reden dat ik niet lach, is dat ik de Sjaak ben. En ook weer het standaard gezeik over dat mijn poorten open moeten staan etc.

 

Manmanman

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo, ik weet niet of ik op het juiste adres ben. Ik speel.sinds een paar weken red dead online op de ps4. En ik had eindelijk genoeg goud om de bitchers tafel te kopen en die eas er niet meer, dus ben ik gaan bounty hunten en toen kon ik geen free roam missies meer accepteren. Nu was er 10 augustus een kleine update en nu kan ik helemaal niks meer doen. Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd en nog steeds niks. Weet iemand wat ik nog verder kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Op 11-8-2020 om 12:37, the_alena zei:

Hallo, ik weet niet of ik op het juiste adres ben. Ik speel.sinds een paar weken red dead online op de ps4. En ik had eindelijk genoeg goud om de bitchers tafel te kopen en die eas er niet meer, dus ben ik gaan bounty hunten en toen kon ik geen free roam missies meer accepteren. Nu was er 10 augustus een kleine update en nu kan ik helemaal niks meer doen. Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd en nog steeds niks. Weet iemand wat ik nog verder kan doen?

Sorry voor de ontzettend vertraagde reactie. 

Rockstar heeft vandaag een patch uitgebracht die de vorige patch terugdraait. De meeste problemen die ontstaan zijn door de patch van 10 augustus moeten verholpen zijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik zit met een probleem op de online server... 

ik geraak niet voorbij de 50% van de missies... 

alsook krijg ik geen enkele missie meer op de map enkel nog stranger missies.. iemand die me hierbij kan helpen? 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 year later...
20 minuten geleden, sennersca13 zei:

Hallo ik heb een vraag ik heb nergens last van behalve als ik red dead redemption 2 online speel en ik ga in de paarden stal dan kan ik niks meer doen behalve het spel opnieuw opstarten 

Hallo, dit is al een tijdje een probleem in Red Dead Online. Helaas is hier niet direct een oplossing voor en in feite heeft iedereen hier last van. Rockstar moet dit voor ons oplossen, alleen wanneer is de vraag. :( 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...