Jump to content
Joriz

Feest: GTAGames.nl is vijftien jaar oud en deelt uit!


Vandaag is een grootst moment wat ik mij bijna niet kan voorstellen. Deze fansite bestaat namelijk al weer vijftien jaar lang! 🎂

Hiermee is GTAGames.nl uitgegroeid tot een van de langst bestaande Grand Theft Auto fansites ter wereld. Ik kan het mij bijna niet meer voorstellen, maar heel lang geleden in een landje genaamd Nederland was er eens een Joriz die op een dag een fansite besloot te beginnen. :clown:

 

De fansite begon ik ooit omdat er gebrek was aan enige Nederlandse fansite en kennis en informatie maar (beperkt) in het Engels werd gedeeld. Hier vond ik dat verandering in moest komen, dus begon ik een website in de Nederlandse taal.

 

Al snel bleek dat er meer Nederlandstalige fans waren van dit fantastische spel en mensen hun hobby en passie wilde delen. Inmiddels vijftien jaar verder zijn er maar liefst 112287 leden op dit forum bijgekomen, naast dat ene lid welke ik ben.

 

Natuurlijk kan jij ook meevieren en daarom delen wij uit. Deze maand zijn er namelijk diverse activiteiten op onze website waarmee je fantastische prijzen kunt winnen!

Deze maand geeft GTAGames.nl namelijk een exclusief prijzenpakket weg met een originele Red Dead Redemption T-shirt, Rockstar T-shirt, GTAGames.nl muismat en daarnaast nog diverse stickers. Lees hier hoe je dit pakket kunt winnen. 🎉

 

medium.15gtagprijsjes.jpg.c7bd4941e4e5d7

Maak kans op een Rockstar t-shirt, RDR t-shirt, RDR2 stickers en GTAGames.nl goodies.

 

Al is het niet ons cadeau komt ook nog eens komende vrijdag 26 oktober het spel Red Dead Redemption 2 uit. Voor dit nieuwe Rockstar Games spel, wat ook vaak GTA op een paard wordt genoemd, hebben wij een eigen subforum opgezet waar kennis en informatie in het Nederlands wordt gedeeld! 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

16 uur geleden, Thundercover zei:

Posts van NicolaB zijn in al die jaren ook geen steek veranderd. :clown: 

Hoog plaatjes-filmpjes-smileys gehalte. Niks platte tekst! :schater:

 

Serieus, zelfs in 2005 plaatste ik vaak in topics waar je plaatjes moest posten. :D 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...