Jump to content

Gerucht? Foutje? Hoax? Red Dead Redemption 2 toch naar PC?


Dexist

Recommended Posts

 

Red Dead Redemption 2 komt op 26 oktober uit voor PlayStation 4 en Xbox One maar is nog niet aangekondigd voor PC. Het lijkt er nu op dat Media Markt mogelijk gelekt heeft dat de game ergens in 2019 naar PC komt, nadat VG247 eerder al meldde dat een programmeur op LinkedIn verklapt zou hebben dat de PC-versie in ontwikkeling is.

 

Neem dit nieuws met een korreltje zout, aangezien een PC-versie nog niet aangekondigd is door Rockstar. Aangezien GTA V erg succesvol is voor het bedrijf op PC is het wel aannemelijk dat de game een keer naar PC komt.

Op de gelekte productpagina van Media Markt is de PC-versie van Red Dead Redemption 2 verschenen met een releasedatum van 31 december 2019, dat ongetwijfeld een placeholder is.

 

rdr2-pc_mqvs.jpg

 

https://nl.ign.com/reddeadredemption2/109015/news/gerucht-red-dead-redemption-2-in-2019-naar-pc

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dit enkele dagen geleden al tegengekomen op Reddit, maar ik denk/het lijkt dat het eerder een fout is van MediaMarkt. Zou natuurlijk altijd mooi zijn moest het toch voor de pc uitkomen. :) 

 

15 minuten geleden, Dexist zei:

59 eu omgerekend :puh: Maar wel inclusief 'Moms' :7 

:7 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Dexist zei:

Aangezien GTA V erg succesvol is voor het bedrijf op PC is het wel aannemelijk dat de game een keer naar PC komt.

Je weet nooit hoeveel Sony Rockstar betaalt. 

 

 

2 uur geleden, Dexist zei:

59 eu omgerekend :puh: Maar wel inclusief 'Moms' :7 

Ik koop altijd op Zweedse websites, bezorgers zien er altijd goed uit. Komen vaak nog even een "hete koffie" drinken.

 

Ik ben benieuwd naar het volgende gerucht, ik hoop het zo!

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Tegen een bijzondere prijs wel :7

PC bij inbegrepen (y)

 

En verder zou het me niet vreemd lijken dat de game ook op PC uit gaat komen, de vertraging is enkel wat vreemd (niet ongewoon bij R*, maar toch)

Link to comment
Delen op andere websites

Die vertraging zit er al in vanaf GTA IV, dus ik kijk hier echt niet van op. Heb de game gepreorderd staan, zodra m'n tentamens aflopen graaf ik me in op m'n studentenkamer en kom ik er een week niet uit. Nu je het zegt, dat is niet veel anders dan hoe het nu gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik rockstar was zou ik me dat platform besparen, een platform vol met cheaters en abusers, kost ze alleen maar tijd en geld en een team van mensen die ze beter ergens anders neer kunnen zetten. Alleen maar ellende, kijk maar naar GTA Online.

Link to comment
Delen op andere websites

16 uur geleden, Phoenyxar zei:

PC bij inbegrepen (y)

 

En verder zou het me niet vreemd lijken dat de game ook op PC uit gaat komen, de vertraging is enkel wat vreemd (niet ongewoon bij R*, maar toch)

Dankzij de miners zijn de prijzen van PC hardware, voornamelijk die van GPU's fors gestegen. Dus alleen een GTX 1070Ti of 1080 krijg je erbij.

 

Er is tegenwoordig geen reden meer om games niet voor de PC uit te brengen aangezien de consoles eigenlijk op PC-hardware gebaseerde apparaten zijn.

CPU's en GPU's zijn krachtig genoeg.

 

 

7 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Als ik rockstar was zou ik me dat platform besparen, een platform vol met cheaters en abusers, kost ze alleen maar tijd en geld en een team van mensen die ze beter ergens anders neer kunnen zetten. Alleen maar ellende, kijk maar naar GTA Online.


Dat is te verwijten aan hunzelf omdat ze geen cent willen investeren in betere anti-cheat.

Heb je gezien hoe achterlijk de NPC's zijn in het verkeerd? Dan kan je hun anti-cheat niet serieus nemen en bovendien hebben ze een heksenjacht gestart naar makers van mod menu's om hun huizen te raiden en aan te klagen. En nu schijnen cheaters de mogelijkheid te kunnen hebben om je al lastig te vallen als je in storymode zit waardoor je telkens dood gaat zolang je verbonden bent met internet. Cheaters niet aanpakken maar wel onmiddellijk geld glitches patchen.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

15 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Lastig vallen in storymode? Moet niet gekker worden. (╯°□°)╯

Precies! Lees meer:

https://linustechtips.com/main/topic/986212-gta-v-hackers-find-a-new-way-to-harass-people-in-single-player/

 

Zodra de cheaters je RGSC ID hebben, schijnen ze dat te kunnen doen. En nu is het zo dat de cheater het weer voor de hele sessie kan doen.

Dus als het sneeuw is, is het voor iedereen sneeuw, ook onweer, maakt niet welke. Het weer is dan voor iedere speler in de sessie te zien.

Wel helpt een GTAF member om de binairies te verkrijgen en deze naar R* te sturen waardoor ze sneller gebanned worden en dat zegt genoeg dat het echt aan R* te verwijten is.

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Dan ga ik hem wss wel kopen. Ben geen console gamer. Zou voor mij wereld van verschil maken.

Ik kan geen een controller hanteren, dus een een console is geen optie voor mij.

 

Ik vraag me wel af of RDR2 niet FPS gelockt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...