Jump to content

Hoe verwijder je een huis


Cammiefhiter

Recommended Posts

Welkom op het forum! 

 

Een huis kun je helaas niet zomaar verwijderen. Je moet hiervoor eerst een nieuw huis (of ander soort woonst) kopen en deze in de plek (slot) van het huis dat je wilt verwijderen zetten. In het principe vervang je de huizen gewoon. Hierna krijg je een deel van de prijs terug. Maar zoals ik al zei kun je een huis niet verwijderen. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Cammiefhiter zei:

Oke bedank hiervoor dan kan ik nu dus een huis kopen met een grote garage 

Je kan elke huis vervangen. Als je een huis hebt met grote garage, kan je die omruilen voor een met kleine garage en vice versa.

Je kan dacht ik max 5 of 6 huizen hebben. Na dat 'limiet' moet je dan vervangen. Andere garages zoals van office, nachtclub en facility staan los van de normale huizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 28-10-2018 om 02:17, SilverRST zei:

Je kan elke huis vervangen. Als je een huis hebt met grote garage, kan je die omruilen voor een met kleine garage en vice versa.

Je kan dacht ik max 5 of 6 huizen hebben. Na dat 'limiet' moet je dan vervangen. Andere garages zoals van office, nachtclub en facility staan los van de normale huizen.

Wait...what? Ik dacht dat twee de max was???

*Gaat shoppen*

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 31-10-2018 om 19:22, Wollongong zei:

Wait...what? Ik dacht dat twee de max was???

*Gaat shoppen*

 

Waarschijnlijk was dat in het begin maar toen was er nog geen pc versie. Ik snap eigenlijk niet waarom je niet alle huizen mag hebben maar jaj, R* being fun police...

 

En je MOC truck heeft ook mogelijkheid om een voertuigen erin te bewaren, dus ook als een soort garage.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...
  • 2 weken later...
Op 12-11-2023 om 18:56, Irem zei:

Hallo ik wil mijn garage verkopen kan iemand mij hierbij helpen??

Hallo, 

 

Helaas is het verkopen van een garage niet mogelijk. Wel kun je er eentje vervangen, en dat geldt ook voor andere properties. Wat je in feite moet doen is gewoon een nieuwe property kopen en deze vervangen voor de property die je kwijt wilt. Je krijgt dan een kleine soms van het aankoopbedrag terug. 

 

Verkopen of zo verwijderen is dus niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...