Jump to content

White Arabian Horse


MoTricep

Recommended Posts

Geachte forumleden,

 

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier actief op ben geweest. Afgelopen zaterdag Red Dead Redemption 2 aangeschaft!

Wat een ongelooflijke vette game! Eindelijk dat GTA achtige feeling terug, iets waar ze bij de Grand Theft Auto reeks de laatste jaren aan tekort kwamen.

 

Nu zit ik met een iets wat frustrerende issue. Zoals de titel duid, ben ik op zoek naar de White Arabian Horse. Bijna op alle Youtube video's zie je de paard gelijk op de locatie staan (Lake Isabella). Ik heb de gehele map afgezocht, corner voor corner, sluipend, rennend, op paard. Eagle eye aan maar niks. Nergens te bekennen! Al twee dagen ben ik in dat akelige sneeuwige locatie en tot op heden geen enkel spoor van een paard...

 

Iemand van jullie tips hoe en wanneer die paard spawned ?

 

Alvast bedankt.

 

Tricep

Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat filmpje:schater:

Maar ik ben inmiddels gekapt met het zoeken naar die paard, ga maar eens een aantal missie's doen en later maar terug komen. Ik heb ergens een vermoeden dat die paard unlocked als je bij een bepaalde chapter bent.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Spawnt random op dezelfde locatie. 

Ik heb er gisteren een uurtje achter gezeten en heb hem uiteindelijk met behulp van mijn lasso en de L3 stick kunnen temmen. :) 

 

Hij is wel al bijna 3x gestorven door zijn eigen schuld, maar dat nemen we er bij zeker. 

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren opgehaald zonder  trouble.

Eerst even 2 andere paarden proberen te temmen.

Je moet geen lasso gebruiken maar het paard roepen vanaf een afstand en dan ernaar toe lopen met L2 ingedrukt en af en toe 

rustig laten worden. als je ernaast staat erop klimmen en een kleine rodeo.

Bedankt voor de tip.

ik probeer zo min mogelijk te lezen tot ik hem uit heb maar deze vond ik zeker de moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...