Jump to content
PrioX

Uitslag GTAGames.nl XP-actie!


Na een succesvolle feestmaand ter ere van de vijftiende verjaardag van GTAGames.nl maken wij vandaag bekend wie de gelukkige winnaars zijn van een leuk prijzenpakket. De hele maand oktober kon je dubbel forum-XP verdienen door actief te zijn op het forum en deel te nemen aan de festiviteiten. De notaris (@Thundercover) heeft de XP geteld en de winnaars liggen vast. 

 

De hoofdprijs is een super gaaf prijzenpakket met een origineel Red Dead Redemption T-shirt, Rockstar T-shirt, GTAGames.nl muismat en daarnaast nog diverse stickers. De troostprijzen bevatten GTAGames.nl goodies.

 

large.15gtagprijsjes.jpg.9df4e1e74221a14

 

Hoofdprijs:


Nyltje (1192 XP)


Troostprijzen:

Schumy7_Patriot (1086 XP)

moechy (702 XP)

 

Van harte gefeliciteerd met jullie prijzen, en natuurlijk bedankt voor jullie activiteit! Er komt z.s.m. een berichtje jullie kant op om de details door te nemen. 

 

Dan rest mij alleen nog iedereen te bedanken die mee heeft gedaan aan de festiviteiten of deze georganiseerd hebben. In de toekomst kunnen we dit zeker vaker doen. :bier: 

 

Het aangekondigde Generaal Pardon voor naamswijzigingen en bans is inmiddels van start gegaan. 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 04/11/2018 om 12:38, Schumy7_Patriot zei:

Is de troostprijs geen PS Pro dan? 😝

Mogelijk! Dat weet je pas als je de envelop openmaakt die naar je onderweg is :puh:

 

Maar met zulke flinke prijzen dien jij 30% kansspelbelasting te betalen als winnaar. Dus er kan maar beter geen PS4 Pro inzitten anders mag jij even 150 euro bij de Belastingdienst aftikken. :clown:

 

Niet getreurd iedergeval, er komen in de toekomst vast nog meer acties.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vandaag binnen gekomen. Nou daar gaan we:

 

Het pakket:

Mooi in een Coolblue doos omwikkelt met tape zaten hier de spullen!

Ook zat er een persoonlijke brief van @Joriz bij, maar die hou ik lekker voor mezelf. :puh: 

AYJNlFy.jpg

 

Op 4-11-2018 om 08:25, Guardian1980 zei:

Mooi prijzenpakket hoor. Ben wel benieuwd of de shirts nog even worden gestreken voordat ze op de post gaan :puh: Spammers, geniet van jullie prijzen.

Mooi gestreken t-shirts:
Helaas net een maat te klein, maar de lengte is gek genoeg perfect. Misschien dat ik die hals wat kan rekken, dan zit dat bij m'n hals ook wat lekkerder. Verder echt mooie shirts, zien er goed uit!

F74noJA.jpgB0K8Kct.jpg

Ik maak nooit selfies. :7 

 

Stickers!

Ik had al snel een plek gevonden voor de sticker op mijn PC, op mijn pc dus. :puh: De tweede moest ik even lang zoeken voor een goede plek, toen zag ik dat mijn spiegel toch wel wat kaal was. BAM! Stickertje erop.

De Gtaforum stickers ga ik lekker door het land verspreiden, ben benieuwd of iemand er zo een tegenkomt. :puh: (foto maken!) Reallife collectibles, spaar ze alle 8!

fzVJrbQ.jpgZgzbh4q.jpg

Ik moest hard 'niezen' op de spiegel.

 

De sleutelhanger:

De sleutelhanger vind ik heel vet, hij weegt nog best wat, ongeveer het gewicht van 2 á 3 sleutels. Hij voelt stevig aan, heel nice ding!

0p0p947.jpglT0Txan.jpg

 

Keycord:

Gebruik ik eigenlijk nooit, maar ook daarvoor wist ik een leuke plek. Ik speel nu een sinds half jaartje bass en vond 'm wel nice staan bij de tas.

h4wpU4z.jpg

 

Pennen:

Staan er mooi bij tussen de rommel. En ze doen het, ook niet onbelangrijk.

mP1P0WV.jpg

 

Muismat:

Sorry Joriz, ik heb al een goede muismat waar je net wat beter overheen glijdt, maar ik heb ontdekt dat hij lekker zacht is voor je voeten op het bureau en sowieso staat ie goed op die plek en ligt hij niet in de weg.

k8egzma.jpg

 

Heel erg bedankt Joriz! :D 

 

Bewerkt: door Nyltje
Typo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...