Jump to content

Jagen


GTAKevin023

Recommended Posts

8 uur geleden, Niked zei:

Als je dicht genoeg bij het dier staat krijg je de optie om meer info te laten zien. In die info staat in de laatste zin altijd met welke wapens je het dier het best kan doden voor betere condities. 

Dat had ik met een American Aligator. Er stond in de info dat je die het beste kon killen door met je sniper. Ik schoot die aligator door z'n kop. En dan nog poor skin.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige dieren hebben al een minder goede conditie voordat je ze omlegt. Zoals @Niked al zei kun je meer informatie opvragen. Wanneer je dat doet zullen voor de naam van het dier (rechtsonder) drie sterren komen te staan die de kwaliteit en conditie aangeven. Als je de beste skin wilt hebben moet je eigenlijk alleen gaan voor de dieren met drie sterren. Maar dan moet je natuurlijk ook nog opletten hoe je het dier omlegt zodat je de skin niet alsnog beschadigd. De manier van @ViX_EleCtriX werkt dan het beste. Gewoon je lasso pakken, het dier vangen en dan erop af lopen om het dier met een mes te doden (hier krijg je een optie voor). Dit werkt overigens alleen bij dieren die groot genoeg zijn om gevangen te worden met een lasso. Een eekhoorn gaat bijvoorbeeld al niet. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Sommige dieren hebben al een minder goede conditie voordat je ze omlegt. Zoals @Niked al zei kun je meer informatie opvragen. Wanneer je dat doet zullen voor de naam van het dier (rechtsonder) drie sterren komen te staan die de kwaliteit en conditie aangeven. Als je de beste skin wilt hebben moet je eigenlijk alleen gaan voor de dieren met drie sterren. Maar dan moet je natuurlijk ook nog opletten hoe je het dier omlegt zodat je de skin niet alsnog beschadigd. De manier van @ViX_EleCtriX werkt dan het beste. Gewoon je lasso pakken, het dier vangen en dan erop af lopen om het dier met een mes te doden (hier krijg je een optie voor). Dit werkt overigens alleen bij dieren die groot genoeg zijn om gevangen te worden met een lasso. Een eekhoorn gaat bijvoorbeeld al niet. :puh: 

Klopt. Maar een Alligator gaat ook niet met een lasso. Moet ook van een afstand. Ik heb z'n beest al een paar keer met een longscoop door z'n hoofd geschoten waardoor de rest van het beest gewoon netjes blijft. Hoe krijg ik z'n alligator dan perfect? 

 

Ook met een verbeterde pijl en boog gedaan. 

 

 

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

45 minuten geleden, GTAKevin023 zei:

Klopt. Maar een Alligator gaat ook niet met een lasso. Moet ook van een afstand. Ik heb z'n beest al een paar keer met een longscoop door z'n hoofd geschoten waardoor de rest van het beest gewoon netjes blijft. Hoe krijg ik z'n alligator dan perfect? 

 

Ook met een verbeterde pijl en boog gedaan. 

 

 

Ervoor zorgen dat het beest al in een perfecte conditie was voordat je hem schiet, sommige dieren zijn slechts in goede conditie als ze nog leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...