Jump to content
PrioX

Undead Nightmare easter egg ontdekt in Red Dead Redemption 2!


medium.rdrundead.jpg.2586eee45774ecc45aa

Red Dead Redemption: Undead Nightmare

 

Red Dead Redemption 2 zit boordevol geheimen en Easter Eggs. Ik heb al een spooktrein voorbij zien komen, een vampier en een geest. Maar de volgende Easter Egg kreeg van mij toch wat meer aandacht. Communityleden hebben namelijk een coole Easter Egg ontdekt die verwijst naar de Undead Nightmare uitbreiding van de eerste Red Dead Redemption. Deze succesvolle uitbreiding ging over een vloek die een zombieplaag tot gevolg had. 

 

In Red Dead Redemption 2 zijn in het plaatsje Blackwater verschillende geheimzinnige tekeningen te vinden. Deze tekeningen zijn Aztec symbolen en deze corresponderen met de eerste vijf dagen van de Aztec kalender. Deze symbolen leveren je dus nummers op en wanneer deze in de goede volgorde worden geplaatst levert dit een bericht op die is achtergelaten door Ayauhtéotl, de Aztec godin uit de Undead Nightmare uitbreiding. Het bericht ''Blessed are the Peacemakers'' staat op het graf van John Marston geschreven aan het einde van Red Dead Redemption. 

 

Sommige communityleden geloven dat dit een mogelijke teaser is voor een tweede Undead Nightmare uitbreiding. Wat denken jullie? Wat overigens ook wel noemenswaardig is: Het masker dat in Undead Nightmare de zombieplaag veroorzaakt ligt op de plank bij de Fence in Saint Denis. 

 

Bekijk de video van GTA Series Videos hieronder. Kijk wel uit, de video bevat mogelijk spoilers! 

 

 

 

Bron: GTA Series Videos

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Laten we hopen. :) 

 

Ik ben altijd al een zombie fan geweest. Ik weet niet hoe het er in de vorige Red Dead Redemption in verwerkt zat, maar het is toch echt eens tijd voor een fatsoenlijke open world The Walking Dead gamepje. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...