Jump to content

Wat heb jij vandaag gedaan op Red Dead Redemption 2?


PrioX

Recommended Posts

Het spel is zo groot dat ik nu twee weken na de release nog niet eens alle delen van het spel heb aangeraakt. Ik was daarom ook wel benieuwd wat jullie dagelijks doen op Red Dead Redemption 2. Vandaar dit topic: Wat heb jij vandaag gedaan? 

 

Plaats spoilers in een spoiler-tag of in het spoilertopic

 

Ik heb vandaag de Survivalist Challenges volbracht en ben nu overgegaan naar de Weapon Expert Challenges, en ben daarna even een leuke outfit gaan kopen in Rhodes. Heb net ook nog een bezoekje gebracht aan een oud vrouwtje die ik dagen geleden eens overvallen heb in haar huisje in de bossen. Helaas bleek ze deze keer dood in haar bed te liggen. :-( (toch nogmaals alle kasten opengetrokken :sigaar:)

 

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel is echt groot ja zo heb je inderdaad meedere challenges ik ben ook met een paar bezig alleen wilt het mijn niet lukken helaas, Ik ben er even mee gestopt.

 

Wat ik gedaan heb in RDR II vandaag is. Dino botten zoeken voor een vrouw in het begin van de game bij je eerste kamp heb je een side missie A Test Of Faith en zo kan je voor die vrouw dino botten zoeken en als je alles goed hebt gedaan krijg je het Jawbone Knife.

 

Spoiler

mes.jpg.e7d412ba153639db3a63ee2b871561f1.jpg

 

Om het Jawbone Knife tekunnen bemachtigen moet je alle 30 dino botten vinden.

 

Hier onder een goeie en duidelijk uitleg in een video.

 

Om dat bijna aan het einde van de video word verteld dat er in deze video eventueel spoilers zou kunnen zitten heb ik de video even in een spoiler geplaatst

 

Spoiler

 

 

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

12 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Ja waar vind je dat huisje met dat vrouwtje? Kon niks vinden rondom Rhodes.

Het huisje ligt in de Big Valley in West Elizabeth, het heet Watson's Cabin.

 

Locatie:

Spoiler

rdroldwomen.thumb.jpg.96f5793c93af6ffb6c9192a09ed06d0d.jpg

 

Wat meer info over het huisje en de vrouw:

Spoiler

Je kunt hier inbreken om een Semi-Auto Shotgun te stelen. De bewoonster roept dat ze haar zoons erbij zou halen. Ik begreep van een vriend dat wanneer je later terugkomt haar zoons erbij zijn en er een gevecht uitbreekt. Bij mij lag ze echter dood in bed en haar zoons waren nergens te bekennen. Waarschijnlijk een van de zoveel alternatieve scenario's. :puh: 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje, is gelukt. Heb nog 1 homestead ribbery open, jacksons nog wat waar dat ook mag zijn.

 

Vandaag proberen naar mexico te varen met een kano, je komt een heel eind maar de kust us onhaalbaar, je kano zinkt en jij vedrinkt als je te dichtbij komt.

Link to comment
Delen op andere websites

15 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Dankje, is gelukt. Heb nog 1 homestead ribbery open, jacksons nog wat waar dat ook mag zijn.

 

Vandaag proberen naar mexico te varen met een kano, je komt een heel eind maar de kust us onhaalbaar, je kano zinkt en jij vedrinkt als je te dichtbij komt.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik net ook mee bezig geweest met dat vrouwtje en dat huisje er is daar een ezel en daar rijd ze op weg altans bij mij wel denk haar zoons halen.

 

Dat met het paard zwemmen heb ik vaker gedaan echt een uitkomst.

 

Ik ben bezig all gangs nu afteslachten maar de locatie's er van kan ik helaas nouwlijks of niet vinden, en een goeie guide of video voor de gang hideouts tevinden ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit zoveel in deze game dat ik nooit weet waaraan ik eerst wil beginnen. Ik wil bijvoorbeeld een challenge voltooien, maar na 5 minuten ben ik al weer met iets anders bezig omdat ik dat ook wil voltooien. Op het eind van de dag heb ik dan niks voltooid. :7

 

Gisteren heb ik het gebied rond Rhodes wat verkend, wat huizen leeggeroofd en een beetje gejaagd voor upgrades.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, PrioX zei:

Heb vandaag wat Bounties ingeleverd, de Sharpshooter en Treasure Hunter Challenges voltooid, en ben daarna wat gaan jagen voor outfits. Morgenavond maar weer verder... :D

Zijn die challenges een beetje tedoen ??

 

Ik heb nu de eerste die in de lijst staat al 6 staan, ik weet zo de naam niet en de treasure hunter challenges heb ik alles al.

 

Voor de rest overal 1 of 2 van niet heel veel bijzonders.

 

Ik heb vandaag 2 legendery animals gevangen een bizon en een soort van schaap/geit.

 

Voor de rest wat jagen gedaan en huisjes leeg stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Pino1982 zei:

Zijn die challenges een beetje tedoen ??

Ja, maar ze zijn wel een stuk pittiger dan in deel 1. Ook kosten ze je wat meer tijd, vooral de challenges waarbij je opzoek moet gaan naar bepaalde dingen zoals planten of vissen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 10-11-2018 om 23:50, PrioX zei:

Het huisje ligt in de Big Valley in West Elizabeth, het heet Watson's Cabin.

 

Locatie:

  Verborgen inhoud zichtbaar maken

rdroldwomen.thumb.jpg.96f5793c93af6ffb6c9192a09ed06d0d.jpg

 

Wat meer info over het huisje en de vrouw:

  Inhoud verbergen

Je kunt hier inbreken om een Semi-Auto Shotgun te stelen. De bewoonster roept dat ze haar zoons erbij zou halen. Ik begreep van een vriend dat wanneer je later terugkomt haar zoons erbij zijn en er een gevecht uitbreekt. Bij mij lag ze echter dood in bed en haar zoons waren nergens te bekennen. Waarschijnlijk een van de zoveel alternatieve scenario's. :puh: 

 

Toen ik terug ging waren haar zoons binnen, tegen elkaar aan het schreeuwen, dead eye ging automatisch aan toen in de deur in liep,

Spoiler

en alles en iedereen is nu dood, ook het vrouwtje.

 

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Iemand al een treasure map locatie gevonden?

 

En waar ligt die mond harmonica voor Sadie Adler eigenlijk?

Er zijn meedere treasure map locatie's.

 

Ik heb alles treasure map locatie's gevonden daar heb ik wel meerdere video's bij gebruikt.

 

Om dat de video's spoilers kunnen bevatten plaats ik deze in een spoiler.

 

Spoiler

High stakes treasure map locatie's.

 

 

Jack hall gang treasure map locatie's.

 

 

Torn treasure map locatie's.

 

 

 

Ik hoop dat ik je hier iets aan hebt.

 

2 uur geleden, PrioX zei:

Ja, maar ze zijn wel een stuk pittiger dan in deel 1. Ook kosten ze je wat meer tijd, vooral de challenges waarbij je opzoek moet gaan naar bepaalde dingen zoals planten of vissen. 

 

Klopt ze zijn inderdaad een stuk pitteger ja.

 

Dat is zo leuk aan deze game als ik opzoek ga naar een specifiek iets kom je onderweg altijd wel andere dingen tegen om tedoen en kom je er nauwlijks of niet aan toe om tedoen wat je eigenlijk wou doen.

 

Altans dat heb ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...