Jump to content

Wat heb jij vandaag gedaan op Red Dead Redemption 2?


PrioX

Recommended Posts

Wat ik vandaag gedaan heb in RDR 2.

 

Ik heb vandaag een aantal dingen ontdenkt.

 

Ik heb vandaag een aantal challenges gedaan.

 

En zo als een echte western game is veel schieten, roven en dingen stelen.

 

En nog 4 legendary animals gevangen, waaronder de

 

Legendary Pronghorn.

Legendary Boar

Legendary Fox.

 

En mijn grootste troffee voor vandaag is toch wel deze grote jongen. Legendary Alligator.

 

Dr1Oq8ZXgAMieDb.jpg

 

Dr1Ot7xXcAEbqGO.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik was wat aan het jagen in de bossen toen ik een cabin zag. Ik ging eens een kijkje nemen om te zien of ik de plaats kon beroven, maar toen ik de deur open deed stond ik plots oog in oog met een grizzly beer. Dat was wel even schrikken. Het liep niet goed af met mij. :blauw:

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Platypus zei:

Ik was wat aan het jagen in de bossen toen ik een cabin zag. Ik ging eens een kijkje nemen om te zien of ik de plaats kon beroven, maar toen ik de deur open deed stond ik plots oog in oog met een grizzly beer. Dat was wel even schrikken. Het liep niet goed af met mij. :blauw:

Dat had ik van de week dus ook dan schrik wel even ja, voor mij liep het goed af om dat ik meteen blokte en met me mes en daarna met dead eye en gun heb kunnen killen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, Platypus zei:

Ik was wat aan het jagen in de bossen toen ik een cabin zag. Ik ging eens een kijkje nemen om te zien of ik de plaats kon beroven, maar toen ik de deur open deed stond ik plots oog in oog met een grizzly beer. Dat was wel even schrikken. Het liep niet goed af met mij. :blauw:

Daar vind je trouwens ook de pijp voor Dutch.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Gisteren wilde ik een paar mensen overvallen die in het geheim poker speelden, maar de politie was er al toen ik wilde vertrekken. Resultaat: een bloedbad met veel doden en bijna $1000 kwijt om mijn bounty te betalen. :blauw:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Ben gisteren opnieuw begonnen aan de Story Mode. Heb vandaag wat missies gedaan en heb vooral veel gevist met bendeleden. Ook nog wat kleine overvallen gepleegd om wat kamp upgrades te kunnen kopen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...