Jump to content

Hoeveel waardevolle items kan je bewaren?


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

 

Weet iemand hoeveel waardevolle items je kan bewaren? Ik heb tot nu toe altijd alles verkocht. Maar omdat ik nu best veel geld heb en niet echt meer behoefte heb aan nog meer geld vind ik het leuker om spullen zoals gouden klokjes en dat soort waardevolle spul te sparen. Misschien dat ik dan later voor duizenden aan dollars het in 1x kan verkopen.

 

Maar ben pas net begonnen met een beetje sparen en nu vraag ik me af of het aantal waardevolle items hebben een limiet heeft?

Anders heeft het geen zin en verkoop ik wel om de zoveel tijd alle items die ik heb. 

 

Gr Kevin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoeveel items je kan bewaren van iets, volgens mij 30 van iets als je een gewoone tas hebt en je kan bij een fence je tas groter maken dan kan je 100 items van iets in je tas hebben.

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Als het een uniek item is zou ik deze eventjes bewaren. Je kunt bij de Fence upgrades craften en vaak heb je daarvoor waardevolle of unieke items voor nodig. Je kunt de upgrades ook gaan bekijken bij de Fence zodat je weet wat je moet hebben/bewaren. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...