Jump to content
PrioX

LEAK: Eerste Red Dead Online screenshot gelekt!


Het is weer tijd voor wat leaks! Opnieuw heeft de website RockstarIntel.com een primeurtje wat betreft Red Dead Online info. Al eerder wisten zij ons te melden dat het in Red Dead Online mogelijk is om properties, paarden en koetsen te kopen. Na wat extra speurwerk hebben zij een screenshot gevonden van de Red Dead Online intro. Op de screenshot is een gevangeniskoets te zien met een aantal gevangenen achterin. De screenshot is overigens van de Rockstar Social Club. De afbeelding zal op je feed verschijnen wanneer je de introductie van Red Dead Online gespeeld hebt. 

 

Bekijk hier de screenshot

(zal mogelijk offline gehaald worden)

 

Dankzij de Achievements en Trophies weten we al dat je de ''Breakout'' Achievement/Trophy ontvangt wanneer je de Red Dead Online intro speelt. Dit verwees in de eerste plaats al naar een ontsnapping. Maar met de uitgelekte screenshot lijkt het dus bevestigd te zijn dat je uit een gevangenis(transport) ontsnapt. Verder is de screenshot inhoudsloos en is er niet veel bijzonders te zien. 

 

Rockstar Games heeft ons nog altijd geen exacte releasedatum gegeven voor Red Dead Online, dat eind deze maand beschikbaar moet worden. Verwacht dus snel nog een aankondiging en meer informatie! 

 

Bron: RockstarIntel.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben zeer benieuwd hoe Online gaat uitpakken. Met de basis van RDR en GTA V als voorbeelden zal Rockstar weer groots uitpakken, denk ik. Zolang de gameplay maar niet teveel grinden word om spullen te verkrijgen zoals bij GTAV het geval was, kijk ik er naar uit! 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

36 minuten geleden, NickOwnage zei:

Zolang de gameplay maar niet teveel grinden word om spullen te verkrijgen zoals bij GTAV het geval was

Ik ben bang dat men bij RDR Online precies dezelfde weg in zal slaan als bij GTA Online. Ik voorzie vliegende paarden... Nou is dat misschien wat overdreven, maar ik zou het zelfs gek vinden als ze dat verdienmodel overboord gooien.

 

En wat die afbeelding betreft, met wat geluk en een beetje goeie timing zou ik die ook in RDR kunnen maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Guardian1980 zei:

Ik ben bang dat men bij RDR Online precies dezelfde weg in zal slaan als bij GTA Online. Ik voorzie vliegende paarden... Nou is dat misschien wat overdreven, maar ik zou het zelfs gek vinden als ze dat verdienmodel overboord gooien.

Ben ook bang dat ze dat gaan doen, van groene paarden tot vliegende paarden. Ik hoop het echt niet, anders is Online zo voorbij voor mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er gekleurde en/ of vliegende paarden in zullen zitten.

 

Ik denk eerder aan dat je upgrades kan halen, verdienen, en kopen voor de dingen die je eventueel kan kopen zo als propetie's en wagons.

 

Voor de rest laat ik het gewoon op me afkomen en verassen wat er in RDR Online komt.

 

Nog 10 dagen dan is het eind november, ik verwacht toch deze komen de dagen wel een update denk ik voor RDR 2 / RDR Online.

Bewerkt: door Pino1982

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...