Jump to content

Wie is de Mol 2019 (NL)


Dexist

Recommended Posts

Wie is de Mol? 2019: Colombia

 

Nog eventjes wachten en wie is de mol begint weer!! Deze keer in Colombia. 

Deze keer doen mee: Presentatrice Evelien de Bruijn, acteur Rick Paul van Mulligen, journalist en programmamaker Sinan Can, presentatrice Merel Westrik, zanger Nielson, Meester Patissier Robèrt van Beckhoven, actrice Sarah Chronis, presentator Jamie Trenité, presentatrice Evi Hanssen en YouTuber en visagiste Nikkie de Jager vertrekken samen met presentator Rik van de Westelaken

 

Wie is de Mol?, vanaf zaterdag 5 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1

 

Hier kun je meer info vinden over de kandidaten.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    15

  • aron24

    7

  • Guardian1980

    6

  • Bassieboy35

    6

15 uur geleden, Dexist zei:

Deze keer kende ik er de helft maar :clown:. Het is blijkbaar ook helemaal in om youtube 'sterren' in je programma te hebben (Nikkie is er een). We zullen zien wat widm '19 brengt :D

Proberen om verschillende mensen mee te laten doen zodat heel Nederlands zeker wel 1 iemand kent die eraan meedoet.

 

Ik ken Jamie, Sarah en Sinan niet. Die Niels ken ik vaag. De rest zijn voor mij bekende koppen. :) 

 

Ik ben weer benieuwd. Of je nou nu gokt of in de finale, je zit er toch vaak altijd naast. Daarom gok ik nu maar alvast: Evi is de mol.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ze hebben de moltest iets anders aangepakt dan voorgaande edities, was opvallend. Of ik het beter vind, geen idee. In ieder geval een leuke aflevering. Had het idee dat Rik nog een beetje onwennig was, maar begrijpelijk. In ieder geval wel een leuk aflevering, de kandidaten vallen mij niets tegen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 6-1-2019 om 00:17, Bassieboy35 zei:

Ze hebben de moltest iets anders aangepakt dan voorgaande edities, was opvallend. Of ik het beter vind, geen idee. In ieder geval een leuke aflevering. Had het idee dat Rik nog een beetje onwennig was, maar begrijpelijk. In ieder geval wel een leuk aflevering, de kandidaten vallen mij niets tegen. 

Klopt viel me ook al op, was inderdaad even wennen. Ik dacht eerst dat er geen ruimte meer was voor in de uitzending, maar toen lieten ze het opeens in een andere volgorde zien. Ik stoor me er niet aan.

 

Ik heb weer genoten van de aflevering. Ik vind het knap dat ze het toch steeds weer spannend houden met nieuwe dingen. En best snel een laser opdracht, aflevering 2 al. :puh: 

 

Ik weet niet waarom, maar Sinan is mijn mol nu.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Op 1/6/2019 om 00:17, Bassieboy35 zei:

Had het idee dat Rik nog een beetje onwennig was, maar begrijpelijk.

Ik vond hem beetje te aardig ofzo. Hij moet beetje klootzak zijn :puh:

 

Ik heb al paar jaar geen seizoen afgekeken, weet niet wat het is, maar ik haak vaak zomaar af, dit keer zal ik volhouden!

 

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik vond hem beetje te aardig ofzo. Hij moet beetje klootzak zijn :puh:

 

Ik heb al paar jaar geen seizoen afgekeken, weet niet wat het is, maar ik haak vaak zomaar af, dit keer zal ik volhouden!

 

Ja, heb ik ook. Zaterdagavond zit ik toch minder snel op de bank. Een aflevering missen kan maar moet eigenlijk wel gekeken worden voor de volgende aflevering. Als ik dan wel op zaterdagavond thuis ben, kijk ik niet omdat ik de vorige nog moet kijken. Enz enz enz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...