Jump to content

De beste films van 2018


Michael

Recommended Posts

Ik was geïnspireerd door het oude topic van Forever GTA leek het mij een goed idee om dit jaar een soortgelijk topic te maken. Wat vind jij de beste films wat dit jaar is uitgekomen? Ik heb zelf dit jaar niet veel films gezien in de bioscoop. Ik heb alleen ASIB (A Star Is Born) twee keer in de bioscoop gezien. Het is een van mijn favoriete films maar ik had wel het gevoel dat de film wel iets langer mocht zijn in lengte. Er zijn best wel veel scènes niet in de film gebruikt maar wel voor reclame voor de film.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Mandy echt verreweg de leukste film van het jaar. Nicolas Cage was in topvorm, echt totaal hypnotiserend. Hij ging van totaal ontspoord tot heel zielig en kwetsbaar in een oogopslag, en eigenlijk is er niemand anders die dit had kunnen doen. De film is ook visueel prachtig, met heel gestyleerde cinematografie die me heel erg deed denken aan de laatste 2 films van Nicolas Winding-Refn. Er zit een ongelofelijke goede scene in waar een karakter een psychedelisch middel heeft genomen, en ik denk niet dat ik een andere film heb gezien die een trip zo goed heeft vertolkt. De soundtrack is ook super. Bovendien zit er een scene in waar ze een duel met kettingzagen uitvechten. Ik ben heel blij dat ik deze in de bioscoop heb kunnen zien.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...