Jump to content

Opzienbarend nieuws


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    21

  • Dutchy3010

    19

  • GolfG60

    11

  • Tommie59

    10

  • 3 weken later...

http://nos.nl/artikel/2024427-groenlinks-wil-1500-windmolens-langs-de-snelweg.html

M'n mening hierover: Ik vind het gewoon absurd dat Groenlinks 1500 windmolens langs de snelweg wilt plaatsen.

Trouwens, een groot deel van de bevolking vindt het ook niet zo erg comfortabel. De windmolens leveren geen drol op, want het kost

alleen maar klauwen vol geld. Ze zeggen ook dat het geen "verrommeling" is van het landschap, wat 'n bullshit. De meesten weten ook wel

dat het alleen maar de horizon vervuilt. Voor mij persoonlijk hoeft deze "domme, idiote" idee niet door te gaan.

Bron: Nos.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Egypte krijgt een nieuwe hoofdstad.

Rare jongens die Egyptenaren. Omdat Caïro zo vol is (18 mln inwoners, propvol verkeer) maken ze de komende jaren een nieuwe stad die de functies van de hoofdstad moet overnemen.

Als je zo het artikel leest kan ik het zo wel begrijpen, als de huidige inwoners van Caïro dan verdeeld worden over de nieuwe hoofdstad word Caïro minder belast en word de overbevolking en het verkeer in mijn zicht zo minder belast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ma 30 mrt 2015, 17:29

Meisje vindt vermist hondje bij eetkraam

HANOI -

Een nachtmerrie voor een 5-jarig Vietnamees meisje: het kind heeft haar vermiste hondje teruggevonden bij een eetstalletje. Het dier bleek te zijn gekookt en lag klaar voor de verkoop...


meisje.jpg

Het meisje, dat uit het noorden van Vietnam zou komen, zorgde al drie jaar voor haar hond, die ze 'Flower' had genoemd. Toen Flower op een dag was verdwenen, zocht het meisje overal naar het dier. Dat leverde echter niets op, tot ze op een dag langs een eetstalletje liep en daar haar geliefde huisdier zag liggen. Het dier was gekookt en kon elk moment worden verkocht. Een foto waarop het meisje huilend te zien is met haar hondje naast zich, gaat momenteel de hele wereld over.

Hondenvlees wordt in sommige Aziatische landen beschouwd als een delicatesse. De dieren worden uit tuinen gestolen en vervolgens op de markt verkocht.

Bron: Telegraaf

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...