Jump to content

PrioX

Recommended Posts

medium.reddeadmysterie.jpg.03189e937a1778298c2585a3794e5910.jpg

 

Dit jaar willen we leuk afsluiten en vandaar dat we deze maand nog wat leuke activiteiten organiseren. Zo ook deze contest, het Red Dead Mysterie! Leden die al wat langer rondlopen zullen de opzet van deze contest vast wel herkennen. De contest is al vaker georganiseerd op verschillende GTA's. Maar nu Red Dead Redemption 2 helemaal hot is zullen we het Wilde Westen ingaan en wat mysteries oplossen. 

 

Wat is de bedoeling van deze contest?

De komende vier weken plaats ik wekelijks een aantal afbeeldingen online met daarin objecten die te vinden zijn in de wereld van Red Dead Redemption 2. De objecten kunnen van alles zijn; een schuur, een opvallende boom, een reclamebord, noem het allemaal maar op. Jouw taak is om dit object in de wereld te vinden en er een nieuwe foto van te maken zodat de omtrek van het object beter zichtbaar is. 

 

Uiteindelijk gaat het erom dat je snel bent en het moeilijkste object weet te vinden. Het aantal wekelijkse afbeeldingen is afhankelijk van het aantal deelnemers van die week. Zijn er bijvoorbeeld tien deelnemers dan zullen er ook tien afbeeldingen (objecten) geplaatst worden. Elk object is gekoppeld aan een aantal XP. Weet jij het object als eerst te vinden dan krijg je de XP op je naam. Aan het einde van de contest weten we wie de beste Treasure Hunter is aan de hand van het aantal XP dat diegene op zijn naam heeft. Uiteraard krijg je het aantal XP gestort op je account wanneer de contest voorbij is, plus een bonus. :sigaar:

 

We plaatsen geen afbeeldingen (objecten) online die spoilers bevatten. We zullen ook geen objecten kiezen die te vinden zijn in het New Austin gedeelte van de map of het zuidelijke gedeelte van West Elizabeth (rondom Blackwater). 

 

Regels:

  • Inschrijven is verplicht voor deze contest en kan in dit topic (evenals je opmerkingen of vragen). Aanschuiven is alleen mogelijk wanneer er een nieuwe ronde start, dus aanmelden voor de volgende ronde kan. 
  • Per week/ronde mag je maximaal 1 foto inleveren. Inleveren doe je in het inlevertopic dat per week aangemaakt zal worden. 
  • Wanneer meerdere leden van hetzelfde object een foto maken en deze rond hetzelfde tijdstip inleveren, zal het lid die als eerst de post geplaatst heeft de XP krijgen. 
  • Hints of tips posten is niet toegestaan.

Het Red Dead Mysterie gaat op maandag 3 december van start. Inschrijven kan tot zondagavond! Eens kijken of we hier al te maken hebben met een stel treasure hunters. 0_0

 

Deelnemers:

 

Ranking:

Deelnemer: Ronde 1: Ronde 2: Ronde 3: Ronde 4: Totaal aantal XP:
MouseX 20 XP 20 XP - - 40 XP
Platypus 15 XP 15 XP - 15 XP 45 XP
satinesmith - 15 XP 20 XP 20 XP 55 XP
Schumy7_Patriot - - 10 XP   10 XP

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 29-11-2018 om 19:05, Platypus zei:

Ik schrijf me ook in!

Toegevoegd aan de deelnemers! :D

 

Morgen gaat de contest van start en inschrijven in nog tot vanavond rond 23:00 mogelijk. Hopelijk zijn er nog wat mensen bereid mee te doen aan de eerste ronde. Lukt dat niet dat kun je je ook inschrijven voor de tweede ronde die op 10 december start. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Platypus zei:

Een vraagje: mag je in totaal maar één foto inleveren of is het één foto per object?

Het is per ronde toegestaan om 1 foto in te sturen. Het gaat er dus ook een beetje om dat je snel bent met het vinden van een object, en dan met name van het object met de meeste XP want daar draait het uiteindelijk om. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, satinesmith zei:

Ah shit. Net een dag te laat. Voor 10 Dec dan!

Jammer dat je net te laat was. Maar volgende week kun je uiteraard meedoen. Ik plaats je tussen de deelnemers! :) 

 

4 uur geleden, Pino1982 zei:

Offtopic: Het tabel waar de namen en de X aantal punten van de deelnemers staan die mee doen is weer eens tegroot op mijn laptop en telefoon.

Dit komt omdat ik de tabel iets breder maak zodat de tekst niet op elkaar zit. Ik heb er zelf persoonlijk geen problemen mee, maar ik zal de beginwaarde terugzetten. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

30 minuten geleden, PrioX zei:

De eerste ronde eindigt zondagavond en ronde 2 start maandag 10 december. Aanmelden voor ronde 2 kan nog altijd door in dit topic een berichtje achter te laten! :) 

Moet je elke keer op nieuw aanmelden voor het Red Dead Mysterie ??

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Pino1982 zei:

Moet je elke keer op nieuw aanmelden voor het Red Dead Mysterie ??

Nee, dat is niet noodzakelijk (mag natuurlijk wel). Ik plaats in ronde 2 voldoende afbeeldingen online zodat iedereen die in de vorige ronde heeft meegedaan ook een kans krijgt. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, PrioX zei:

Nee, dat is niet noodzakelijk (mag natuurlijk wel). Ik plaats in ronde 2 voldoende afbeeldingen online zodat iedereen die in de vorige ronde heeft meegedaan ook een kans krijgt. :) 

Okee dankje, Dan hoef ik me dus niet persee elke ronde opnieuw aantemelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...