Jump to content

Niked

Recommended Posts

Te-winnen-prijzen-dankzij-joriz

 

Na een hoop photo contests voor de populaire GTA reeks is het tijd voor een Rockstar Games Edition!

Hierbij is het de bedoeling dat je je mooiste, zelfgemaakte screenshot of foto (gemaakt met de in-game fotocamera) uit een Rockstar Games game naar keuze hier of op onze Facebook pagina plaatst. Wat je screenshot/foto bevat is volledig je eigen keuze. Bijna alles mag, zolang het maar uit een Rockstar Game komt. 

 

Hoe doe ik mee?

Blij dat je het vraagt. Simpel, deelnemen kan op 2 manieren deze keer.

Niet-forumleden kunnen deelnemen via onze Facebookpagina door hun screenshot/foto te plaatsen onder ons uitgelicht bericht en 2 vrienden te taggen. Forumleden hebben de mogelijkheid een screenshot/foto te plaatsen in de speciaal aangemaakte galerij. Wie zowel een GTAForum.nl als een Facebook account heeft kan 2x deelnemen waardoor je extra kans maakt om te winnen. :) Nadien worden alle foto’s verzameld en wordt de winnaar gekozen door een jury. 

 

Wat kan ik winnen?

Bovenstaande prijsjes zijn allemaal voor de winnaar. In dit pakket zit een Red Dead Redemption 2 'Outlaws for Life' t-shirt, 'Rockstar Games' t-shirt en de bekende stickers, pennen en muismat van GTAGames.nl. Met 2019 voor de deur dus het ideale pakket om full Rockstar Games het nieuwe jaar in te gaan. Daarnaast zal de winnende foto uitgelicht worden op GTAGames.nl en onze sociale media. De winnaar krijgt ook nog 150 forum-XP, en alle andere deelnemers 50 forum-XP. 

 

Regels: 

  • Je mag slechts 2 screenshots of foto's inzenden (1 op GTAForum.nl, 1 op Facebook) 
  • Bij het plaatsen van een foto via Facebook dien je 2 vrienden te taggen.
  • De foto’s mogen zowel screenshots als foto's zijn die genomen zijn via de in-game fotocamera's. 
  • Als je exact dezelfde screenshot hebt als iemand anders doet jouw inzending niet mee aan deze contest.
  • Screenshots/foto's mogen geen spoilers bevatten over het verhaal van Red Dead Redemption 2, wel van andere Rockstar titels.
  • PC spelers mogen geen modificaties/mods gebruiken voor hun foto/screenshot

 

Deelnemen kan vanaf vandaag tot 25 december. :) 

 

Crewleden, Crewmanagers en Administrators zijn uitgesloten van deelname.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
21 minuten geleden, Big Boss zei:

Helaas pindakaas voor PC-gamers? Geen tegemoetkoming op een andere manier? Of wordt het forum binnenkort hernoemd naar rdrforum.nl?

Ik vind dat Big Boss hier wel een punt heeft, Ik zag ook al andere PC gamers op het forum die niet mee konden doen aan dingen om dat ze een PC gamer zijn.

 

Ik als PS4 gamer vind dat er voor PC gamers ook iets zou moeten zijn waar ze aan mee zouden kunnen doen,net als de console gamers.

 

Voor de PC gamers is er momenteel geen RDR 2, maar er is vast we iets tebenken voor de PC gamers zo dat die inderdaad ook iets hebben.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

34 minuten geleden, Big Boss zei:

Geen tegemoetkoming op een andere manier?

Het is natuurlijk spijtig voor PC gamers, maar het zou ook een beetje raar zijn om een RDR t-shirt weg te geven aan mensen die de franchise (voorlopig) niet kunnen spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Big Boss zei:

Helaas pindakaas voor PC-gamers? Geen tegemoetkoming op een andere manier? Of wordt het forum binnenkort hernoemd naar rdrforum.nl?

 

8 uur geleden, Pino1982 zei:

Ik vind dat Big Boss hier wel een punt heeft, Ik zag ook al andere PC gamers op het forum die niet mee konden doen aan dingen om dat ze een PC gamer zijn.

 

Ik als PS4 gamer vind dat er voor PC gamers ook iets zou moeten zijn waar ze aan mee zouden kunnen doen,net als de console gamers.

 

Voor de PC gamers is er momenteel geen RDR 2, maar er is vast we iets tebenken voor de PC gamers zo dat die inderdaad ook iets hebben.

 

 

Ik begrijp de teleurstelling. We zullen eens snel kijken of we nog iets voor PC-spelers kunnen regelen. Zo niet, dan zal er altijd een volgende keer zijn waarbij de PC-spelers wel mee kunnen doen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Platypus zei:

Het is natuurlijk spijtig voor PC gamers, maar het zou ook een beetje raar zijn om een RDR t-shirt weg te geven aan mensen die de franchise (voorlopig) niet kunnen spelen. :puh:

Ik vind dit persoonlijk een beetje een kromme redenering want er is wel een verschil tussen niet kunnen en niet willen. Nu, ik heb in de loop der jaren genoeg goodies van GTAGames in ontvangst mogen nemen (o.a. door een contest te winnen); mocht ik winnen dan zou ik de prijs waarschijnlijk wegschenken aan de eerstvolgende die nog nooit iets heeft ontvangen. Maar het gaat mij gewoon om het idee. We worden al systematisch gealiëneerd door Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 5/12/2018 om 00:43, Big Boss zei:

Helaas pindakaas voor PC-gamers? Geen tegemoetkoming op een andere manier? Of wordt het forum binnenkort hernoemd naar rdrforum.nl?

Zoals @PrioX hierboven meldde hebben we het verder besproken waarna we de contest hebben omgevormd naar een Rockstar Games Edition.

Zo kan iedereen toch nog deelnemen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Om het nog extra duidelijk te maken: Je kunt nu dus een foto maken op een Rockstar-spel naar keuze. Van Red Dead Redemption 2 tot GTA V,  de Trilogy of Max Payne. De keuze is aan jou. :) 

 

Inzenden kan tot 25 december. Die dag gaan wij alle inzendingen bekijken en kiezen we een winnaar. Inzenden kan via de galerij hier op GTAGames.nl, of via onze Facebookpagina (zie het vastgemaakt bericht daar). Je kunt dus maximaal twee foto's inzenden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
12 uur geleden, Nyltje zei:

Ben helemaal vergeten in te zenden, had vorige week ook geen tijd om te spelen. Sorry helaas. Ben benieuwd wat voor moois er is ingezonden!

Het is ook toegestaan om een foto in te leveren die je al eerder gemaakt hebt. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 12/26/2018 om 09:58, PrioX zei:

Inzenden voor de wedstrijd is inmiddels niet meer mogelijk. De jury gaat de inzendingen beoordelen en tijdens de uitslag van de Forum Awards (zaterdag om 20:00 uur in de chat) zullen wij de winnaar onthullen! :D 

Toppertje! Worden hier ook de foto's die ingezonden zijn via Facebook geplaatst?  Ik heb geen Facebook maar ben wél benieuwd naar de foto's ;)

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, satinesmith zei:

Toppertje! Worden hier ook de foto's die ingezonden zijn via Facebook geplaatst?  Ik heb geen Facebook maar ben wél benieuwd naar de foto's ;)

Helaas hebben wij in het totaal maar drie inzendingen binnengekregen. Deze zullen we dan ook alle drie uitlichten. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...