Jump to content

[RDR2] Undead Nightmare 2


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

Aangezien Red Dead Online tot nu toe erg tegenvalt (Full Version in afwachting), kom dan maar op met undead nightmare als Story expansion! Een soort Walking Dead game.

Op JoepToep gaan er al valse geruchten rond maar ik denk wel dat er een deel 2 van komt.

mhuwec3joah11.png

Link to comment
Delen op andere websites

Heb eigenlijk helemaal niks met zombie-spellen. Maar Undead Nightmare vond ik toch wel leuk. Op dit moment kan RDR2 al best creepy zijn. Ga maar eens door het moeras wandelen in het donker en met mist. Zoiets kan alleen maar leuker zijn wanneer er zombies rondlopen. 

 

Een tweede Undead Nightmare mag er van mij zeker komen. Al heb ik toch liever een Story DLC die meer aansluit op het originele verhaal. 

Link to comment
Delen op andere websites

41 minuten geleden, PrioX zei:

Op dit moment kan RDR2 al best creepy zijn. Ga maar eens door het moeras wandelen in het donker en met mist..

En als je dan ook nog knetter stoned bent wat ik dus wel eens heb, Dan is het helemaal gekkewerk dan schrik je je echt de tering hoor. Hahaha :schater:

 

41 minuten geleden, PrioX zei:

Al heb ik toch liever een Story DLC die meer aansluit op het originele verhaal. 

Als dat zou kunnen heel erg graag, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren maar ja wie weet doet rockstar gek en brengen ze een mooie en goeie storymode DLC uit.

 

 

 

Ik zelf ben niet heel erg weg van zombie games.

 

Ik heb de undaed nightmare voor RDR nooit aan geraakt het zat toen de tijd in 1 pakket toen ik RDR aan heb geschaft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...