Jump to content

Red Dead Redemption 2 Legendary Channel Catfish


FlexxNL

Recommended Posts

Hallo.

 

Zo als sommige van jullie hebben RDR2 uitgespeeld, sommige van jullie nog niet.

 

Nu is er een stranger missie waar bij je dus 13 lengendary vissen moet vangen, en via een post office naar de gene moet opsturen.

 

Als je dat alles dus hebt gedaan is een korte cutscene en ga je op een soort vis trip waar bij je dus een foto moet maken van die gene die verteld over de Legendary Channel Catfish en probeerd de Legendary Channel Catfish tevangen.

 

Is het uberhoud mogelijk deze Legendary Channel Catfish tekunnen vangen ??

 

Ik heb al even gekeken en op internet gezocht maar ik kom er niet echt uit, overal wat ik heb gezien en heb gelezen kom ik toch wel vrijwel eigenlijk een beetje de zelfde antwoorden tegen op deze vraag, en worden er alleen maar meer vragen overgesteld en niet echt of geen antwoord gegeven op deze vraag.

 

Hte gaat om de vis die op onderstaande afbeelding is tezien.

 

zy9j0uQ.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Denk eerlijk gezegd dat het gewoon een bezighoudertje is en dat er op het moment helemaal niks zwemt. Heb livestreams voorbij zien komen van mensen die meer dan 17 uur aan de waterkant stonden en niks hebben gevangen... :7 

Link to comment
Delen op andere websites

40 minuten geleden, PrioX zei:

Denk eerlijk gezegd dat het gewoon een bezighoudertje is en dat er op het moment helemaal niks zwemt. Heb livestreams voorbij zien komen van mensen die meer dan 17 uur aan de waterkant stonden en niks hebben gevangen... :7 

Ik denk zelf ook dat er op het moment niks is, maar later mischien tijdens een update er wel wat zit of gaat komen of mischien niet en blijft het een soort van misterie.

 

17 uur lang op 1 punt staan en alleen maar vissen en mischien dat je de kans hebt om dus de Legendary Channel Catfish tekunnen vangen nou nee dat doe ik dan weer niet, als ik er in de buurt ben en verder niet is van plan ben om tedoen in RDR 2 wil ik wel een keertje 10 a 15 minuten proberen maar dat is dan alweer genoeg voor mij en ga ik weer verder met gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal meer geluk hebben wanneer het regent. Maar het regent zelden in New Austin/Rio Bravo dus dat is ook onbegonnen werk. Ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd en na half uur van alles vangen behalve de Legendary Channel Catfish ben je er wel klaar mee. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het regent zelden in new austin.

 

Ik moet zeggen ik had gisteren wel een beste strom in new austin zwarte lucht gewoon donker donker maar geen regen mischien een paar spettertjes verder niet.

 

Zand stormen zie ik dan wel weer veel in new austin.

 

Ik zie het wel of ik de Legendary Channel Catfish kan vangen ja of nee, het is niet zo dat ik er een dag voor ga zitten.

 

Zo als ik nu heb gelezen kan je de Legendary Channel Catfish met meedere dingen vangen, met een special swamp lure of dus met die special spinner.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...