Jump to content
PrioX

Rockstar gaat de economie in Red Dead Online beter balanceren


Rockstar Games heeft de afgelopen week veel feedback ontvangen na de lancering van de Red Dead Online Beta. Met name over de in-game economie zijn er veel klachten binnengekomen. Het internet stroomde vorige week dinsdag al snel vol met teleurgestelde spelers die erachter kwamen dat beloningen voor activiteiten en missies tegenvielen, en de prijzen in de winkels erg hoog waren. Rockstar Games geeft nu aan dat ze de feedback goed zullen bekijken en de economie in Red Dead Online beter zullen balanceren zodat alle activiteiten goede opbrengsten hebben en leuk blijven. Ook bekijkt Rockstar vervelende bugs die ervoor zorgen dat spelers uit sessies worden verwijderd. 

 

Red Dead Online is zo ontwikkeld dat aanpassingen aan het spel snel doorgevoerd kunnen worden. We mogen eind deze week de eerste update verwachten en volgende week meer. 

 

 

Je mening, ideeën en klachten over Red Dead Online kun je nog altijd blijven insturen via de speciale feedback website die Rockstar daarvoor opgezet heeft. 

 

Vorige week hebben wij ook een artikel gepubliceerd met details en een indruk over het in-game betaalsysteem, Gold Bars. We zijn benieuwd wat jullie daarvan vinden! 

 

Bron: Rockstar Games op Twitter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik wou van de week nog eens op RDR online kijken, maar lees nu dat er een update aan komt ik wacht dan nog wel even tot de update er is geweest en kan dan een nieuw oordeel geven wat er verbeterd is aan RDR online.

 

Ik ben benieuwd wat rockstar gaat veranderen en heeft veranderd aan RDR online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Red Dead Online economie is gewoon ronduit kut. Met je posse van 7 man een kreupele kar over de hele map heen rijden met 100 man achter je aan levert ook niet meer dan 5 dollar op. Zelfde geld voor alle andere missies. Tot nu toe is onderweg een hert door z'n kop heen knallen en verkopen nog de beste manier om wat centen in de zak te krijgen. Wil je echt geld verdienen kan je beter je kontje verkopen op de hoek van de straat. Is echt om te janken. :(

 

Blij dat R* gehoor geeft aan de klachten, hoop dat ze er wat mee doen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Wil je echt geld verdienen kan je beter je kontje verkopen op de hoek van de straat. :(

Oja wel OFFTOPIC

 

 

Nou kan ik hier wat opzeggen, alleen als ik dat zou gaan zeggen wat ik eigenlijk in werkelijkheid wou gaan zeggen, kan dat als beledigend over komen.

 

Nu is er mij geleerd dat je mensen geen pijn mag doen door kwetsende woorden tezeggen tegen andere mensen.

 

Nu is er mij ook geleerd altijd de waarheid tespreken, alleen in sommige gevallen kan je dan beter wijs niks zeggen dan iets zeggen wat dus eventueel beledigend kan overkomen.

Bewerkt: door Pino1982

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

19 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

De online modus is verder wel heel leuk, alleen alles is gewoon te duur. Dat is wel spijtig. :(

Gewoon te duur ?? of gewoon weg onacceptabel extreem te duur ??

 

Als het goed is komt vandaag of morgen een update, en dan zal ik nog eens op RDR Online kijken of rockstar ook woord houd aan wat ze zeggen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik persoonlijk heel vreemd vind is dat het geld verdienen het beste solo gaat ipv met anderen aangezien vijanden bijvoorbeeld maar 1 keer geloot kunnen worden. Dus als ik in m'n eentje een hideout clear hou ik er meer aan over en heb ik een grotere kans op een treasure map dan wanneer ik het samen met m'n makkers doe. Dit bevordert nou niet echt het samenspelen wat naar mijn idee online zo aantrekkelijk maakt (leuk met vrienden). Ik hoop dat ze een systeem maken dat de opbrengst van een hideout of ambush gedeeld wordt onder de deelnemende spelers. Ook het jagen gaat beter solo...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

19 uur geleden, PrioX zei:

Volgens mij hebben ze net de beloningen en prijzen aangepast. Kreeg net $10 voor een Stranger-missie en de Mauser Pistol kost nu $600 i.p.v. $1000. 

400 $ is toch weer heel wat minder hertjes schieten. haha :puh:

 

Ik heb online gisteren weer even aangeraakt om de bonus maar dat was 10 minuten en was er alweer flauw van, ik was in black water maar 5 keer gekild in nog geen 5 minuten is best wel extreem tenoemen.

 

Geen paard meer niks meer alleen om dat wat rond loopt en verder niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...