Jump to content

Op welk type val jij?


aron24

Recommended Posts

'k Heb niet echt voorkeuren, 't is ja of nee. Nu kan ik wel wat opnoemen waar ik het meeste opval, maar dat is niet perse "mijn type".

- Donker lang haar. Meestal een beetje "wavy" achtig, niet echt stijl recht naar beneden.

- Plussize of slank, vind ik beide even mooi, heeft allebei z'n schoonheid. Voorkeur plussize.

- Mooie ogen en lach, maar dat kan ik niet omschrijven. Dat is gewoon een ja of nee.

- Alternative, onnatuurlijke kleur haar, rockchick, tattoo/piercing. Geeft mij altijd het gevoel dat je schijt hebt en anders denkt.

 

Nog nooit:

- Modepopjes

- Standaard stijl (iedereen draagt dezelfde stijl, leren jasjes, levi shirts)

- Dat is natuurlijk persoonlijk: bitchlook.

- Kort haar, echt kort kort. 

 

Om het in een afbeelding te laten zien heb ik dus eigenlijk 2 soorten waar ik meestal opval.

 

6a4ea3dc5216e8e0d529f3cfea4c4045.jpg65aa9538afc7cc7e511a7458998f5cb8.jpg

 

Ik val dus niet perse op deze type's, maar de types waarvan ik denk: "wow" dat zijn meestal deze types. Ik ben ook verlieft geweest op blond bijvoorbeeld, maar dit is wat het meest voorkomt bij mij.

 

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

De vraag is meer waar val ik niet op? Onder andere dikzakken, Aziaten die erg Aziatisch eruit zien, vrouwen met misvormde hoofden, d.w.z. waar er gewoon hele opvallende afwijkingen in het gezicht zitten zoals een hele grote afstand tussen ogen en dan met kleine oogjes om maar iets te noemen, verder vermijd ik ook van die hele lange vrouwen, ik heb namelijk een heel gemiddeld lengte, ik houd wel van vrouwen met lange sexy benen, maar soms heb je echt van die echt echt grote vrouwen, dat gaat gewoon niet werken.. maar goed, dit zijn allemaal fysieke eigenschappen, qua karakter val ik op vrouwen die niet skiemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...