Jump to content

Mijn paard verschijnt niet


ger56

Recommended Posts

1 minuut geleden, ger56 zei:

had het al ergens anders gezet

  maar zijn er meer die er last van hebben als je online uitlogt je iedere keer je paard weer in een stal moet halen als je weer wil spelen 

Nee nog geen last van gehad, ik moet zeggen dat ik RDR Online dan ook nog niet zoveel gespeeld heb dat ik daar last van heb gehad.

 

Dat is wel vreemd ja, en als je eest terug gaat naar de story mode en dan afsluiten ?? Mischien dat dat helpt.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, PrioX zei:

Nee ik heb er ook nog geen last van gehad. Heb je wel een ''hoofd'' paard ingesteld? Volgens mij kan dat ook via het menu: d-pad naar links en dan bij Stable. Misschien moet je daar een paard instellen. 

ja  ook gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hoofdpaard ingesteld en nog een paard in stal. Als ik de stal verlaat op mijn hoofdpaard en ik daarna het spel afsluit en weer opstart komt dit in beeld en mijn tweede paard uit stal

loop ikdan met dat paard de stal weer in staat meteen in het midden mijn hoofdpaard klaar. Snap er helemaal niets meer van 

B9997835-78CE-49A8-B68C-8049C60DF2C7.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

17 minuten geleden, ger56 zei:

Ik heb een hoofdpaard ingesteld en nog een paard in stal. Als ik de stal verlaat op mijn hoofdpaard en ik daarna het spel afsluit en weer opstart komt dit in beeld en mijn tweede paard uit stal

loop ikdan met dat paard de stal weer in staat meteen in het midden mijn hoofdpaard klaar. Snap er helemaal niets meer van 

Heb je al gedaan wat ze je aanraden? De veterinary fees kun je betalen door d-pad links te klikken en naar Stable te gaan, daar staan al je paarden tussen. Bij je hoofdpaard staat waarschijnlijk de optie Heal. Denk dat dit een bug is, want het is vrij raar dat een dood paard dat je eerst moet healen zo uit de Stable kunt halen. 

 

Waarschijnlijk krijg je nu telkens Srawny Nag? Dit is het eerste paard dat je krijgt en verschijnt eigenlijk altijd wanneer je hoofdpaard dood is gegaan. Zolang je de veterinary fee niet betaalt blijft dit paard komen. 

Link to comment
Delen op andere websites

26 minuten geleden, ger56 zei:

mijn hoofdpaard is verzekerd en moet toch iedere keer 7,50 betalen

Ik weet ook nog niet hoe dit precies zit. Ik geloof dat de verzekering alleen telt wanneer een andere speler je paard omlegt. Wanneer je door je eigen schuld je paard verliest moet je volgens mij wel betalen. Maar dat durf ik dus niet met zekerheid te zeggen.

 

26 minuten geleden, ger56 zei:

Maar wat bedoel je met d pad links misschien dom van mij 🙀

Is niet dom hoor :puh: Met d-pad links bedoel ik eigenlijk gewoon pijltje naar links. Wanneer je die indrukt krijg je een menu te zien waarin allerlei opties staan. Stable is er eentje van. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, ger56 zei:

👍🏼👍🏼👍🏼 Dankje wel het klopte moest wat betalen   Opnieuw opgestart en hij was er weer 👍🏼👍🏼👍🏼

Top! Als je meer vragen of problemen hebt kun je ze altijd stellen of hier kwijt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd daarnet overvallen door een bende en was dood. Toen ik terug kwam was mijn paard (Tennesse Walker) opeens weg. Op de plaats waar het gebeurde zag ik mijn zadel op de grond liggen. ben ik dus mijn hoofdpaard definitief kwijt ? Had er zo een band mee

Link to comment
Delen op andere websites

9 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik werd daarnet overvallen door een bende en was dood. Toen ik terug kwam was mijn paard (Tennesse Walker) opeens weg. Op de plaats waar het gebeurde zag ik mijn zadel op de grond liggen. ben ik dus mijn hoofdpaard definitief kwijt ? Had er zo een band mee

Wanneer je paard doodgaat in de Story Mode ben je hem of haar definitief kwijt. In Red Dead Online kun je het paard even later weer oproepen.

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik werd daarnet overvallen door een bende en was dood. Toen ik terug kwam was mijn paard (Tennesse Walker) opeens weg. Op de plaats waar het gebeurde zag ik mijn zadel op de grond liggen. ben ik dus mijn hoofdpaard definitief kwijt ? Had er zo een band mee

En dan hier een tip van flip. :Y

 

Vooral in het begin van het spel zie inderdaad wel bij bruggen of overgangen soms ook wel op een kruising in eens mensen staan die je dan proberen tekillen.

 

Als je in de storymode bent en je nadert een brug of iets dat je denkt ojee hier kan ik eventueel vijanden verwachten, even remmen met je paard en rond kijken of je toevallig mensen ziet die iets ongewoons doen.

 

Als je goed de vaart er in hebt kan je door gaan en dan kans hebben dat je snel genoeg bent dat je niet word gekild, maar dit red je niet altijd.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Pino1982 zei:

En dan hier een tip van flip. :Y

 

Vooral in het begin van het spel zie inderdaad wel bij bruggen of overgangen soms ook wel op een kruising in eens mensen staan die je dan proberen tekillen.

 

Als je in de storymode bent en je nadert een brug of iets dat je denkt ojee hier kan ik eventueel vijanden verwachten, even remmen met je paard en rond kijken of je toevallig mensen ziet die iets ongewoons doen.

 

Als je goed de vaart er in hebt kan je door gaan en dan kans hebben dat je snel genoeg bent dat je niet word gekild, maar dit red je niet altijd.

 

 

Ja dat had ik al eens ervaren bij een brug, maar deze was heel kort aan de ingang van mijn kamp ! Daarom dat ik mij zo verschoot en het raar vond. Op amper 200m van mijn kamp daaraan Calibans seat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...