Jump to content

vragen vragen vragen


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Ik heb een hele hoop vragen dat ik niet weet waar ze allemaal stellen. Dus stel ik ze maar in 1 topic :)

 

Zo heb ik nog maar 1 opdracht : Javier Escuella redden in Blackwater maar ik heb over heel West-Elizabeth een dead or alive bounty gekregen door een andere uit de cel te halen in Strawberry.

Ook heb ik een vraag over de verkoop van mijn sigarette cards. Die kan je namelijk ook verkopen, maar ben je ze dan kwijt op je Compendium blad op Social Club? Waar je je behaalde resultaten ziet welke cards je al hebt.

En dan derde vraag is wanneer eindelijk ons kamp verhuist? Ik zit nog steeds vast in dat rot kamp waar je kan doneren (weet niet of dit je verhaal helpt) en waardoor ik nog steeds niet de woestijn kan bewonderen :(

 

Hoe krijg ik vooruitgang? 

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is javier niet in Blackwater maar Sean Mcquire, de missie is niet daar maar verplaatst zich naarmate je de missie start.

 

Dat doneren is in alle kampen tot Beaver Hollow maar is makkelijk te doen allemaal in HorseOverlook.

 

Dubbele cigarete cards kun je verkopen, weet niet of social club de synchroniseert wanneer je alles verkoopt, je hebt ze nodig voor stranger missie.

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, moechy zei:

Vooruitgang krijg je door het verhaal te spelen. (logisch toch? :7 )

ja erg logisch :) heb geen IQ van 10 he.

 

Is gewoon, ik heb momenteel maar 1 geel spotje waar opstaat Javier en dat is in Blackbarry, waar je Sean moet redden. Maar weet niet hoe ik die opdracht openkrijg. Wat betreft doneren, ik doneer noot iets, heb maar 1 kamp en dat is Horse Overlook. Weet niet wanneer ze er vertrekken

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, GTA_FUNPLAYER zei:

ja erg logisch :) heb geen IQ van 10 he.

 

Is gewoon, ik heb momenteel maar 1 geel spotje waar opstaat Javier en dat is in Blackbarry, waar je Sean moet redden. Maar weet niet hoe ik die opdracht openkrijg. Wat betreft doneren, ik doneer noot iets, heb maar 1 kamp en dat is Horse Overlook. Weet niet wanneer ze er vertrekken

Dan is dat je enige verhaalmissie die nog openstaat. Doneren is leuk voor je camp te upgraden, ik doneerde meestal mijn gevonden/gestolen items.

Ze vertrekken vanzelf wel, gewoon het verhaal verder spelen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

New Austin en omgeving is ook pas post game (na chapter 6) toegankelijk, glitches daargelaten.

 

Missie die daar is, daar kun je gewoon heen hóór. Gewoon na t oversteken vd rivier meteen naar links off road.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot
Link to comment
Delen op andere websites

50 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Missie die daar is, daar kun je gewoon heen hóór. Gewoon na t oversteken vd rivier meteen naar links off road.

Dit dus, gewoon een marker zetten en heen gaan.

 

Ik was al verder in het verhaal toen ik daar heen ging kan ik mij herrinneren, ik ging daar heen met een paar andere om die gene teredden dacht ik.

 

54 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

huh?

Gewoon heen gaan zo als gezegt word.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Pino1982 zei:

Dit dus, gewoon een marker zetten en heen gaan.

 

Ik was al verder in het verhaal toen ik daar heen ging kan ik mij herrinneren, ik ging daar heen met een paar andere om die gene teredden dacht ik.

 

Gewoon heen gaan zo als gezegt word.

"Missie die daar is, daar kun je gewoon heen hóór. Gewoon na t oversteken vd rivier meteen naar links off road."  werd er nadien bijgeschreven !

Die "huh" stond om "New Austin en omgeving is ook pas post game (na chapter 6) toegankelijk, glitches daargelaten"

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

"Missie die daar is, daar kun je gewoon heen hóór. Gewoon na t oversteken vd rivier meteen naar links off road."  werd er nadien bijgeschreven !

Die "huh" stond om "New Austin en omgeving is ook pas post game (na chapter 6) toegankelijk, glitches daargelaten"

Je zult het zelf wel zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...