Jump to content

[POLL]Wanneer is de release van RDR2 PC?


.Sharingan

Release Red Dead Redemtion 2 PC  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer komt volgens jou de PC versie van Red Dead Redemption 2 uit?

    • Q1 2019
      0
    • Q2 2019
      0
    • Q3 2019
      3
    • Q4 2019
      2
    • Q1 2020
      0
    • Q2 2020
      1
    • Q3 2020
      2
    • Q4 2020
      0
    • 2021
      0
    • 2022
      1


Recommended Posts

Ik denk dat we Red Dead Redemption 2 tussen juli en september 2019 kunnen verwachten (Q3) voor de PC. Het lijkt me niet dat Rockstar een titel als deze aan de PC-community voorbij laat gaan. Zeker met het Online model zie ik dat niet gebeuren. 

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker belangrijk.

Ik bedoel, als t op pc uitkomt gaat niks meer een verassing zijn, console gamers hebben het al 10 keer uitgespeel, level 600 online en waarschijnlijk al verkocht als de pc releasedatum plaats vindt. XD

Bewerkt: door Schumy7_Patriot
Link to comment
Delen op andere websites

Met dank aan de dubieuze marketingtactieken van Take-Two/Rockstar, want alle andere publishers slagen er wel in om een game gelijktijdig op alle platformen uit te brengen. Wat maakt 't mij nu uit dat console gamers het spel al 10 keer hebben uitgespeeld? Lekker belangrijk. Ik koop dit spel ook voor de single player en niet voor online (wat ongetwijfeld weer een complete chaos wordt met een hyperinflatie van de economie).

 

Persoonlijk gok ik op september/oktober 2019. Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat ze wachten tot de PS5 uit komt en er dan nog een jaartje bijtellen zodat mensen het spel drie keer kopen (het GTA-V scenario). Ik ben eén keer in die val getrapt (PS3 en PC) maar dat overkomt mij niet nogmaals.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 23-12-2018 om 12:37, Schumy7_Patriot zei:

...uitkomt gaat niks meer een verassing zijn, console gamers hebben het al 10 keer uitgespeel,

Je zegt het goed. Voor console gamers is niks een verassing meer.. En daarnaast zijn er denk ik een heleboel mensen die bewust geen streams e.d kijken, waaronder mijzelf, om een frisse ervaring te behouden..

Link to comment
Delen op andere websites

Op 23-12-2018 om 12:37, Schumy7_Patriot zei:

Lekker belangrijk.

Ik bedoel, als t op pc uitkomt gaat niks meer een verassing zijn, console gamers hebben het al 10 keer uitgespeel, level 600 online en waarschijnlijk al verkocht als de pc releasedatum plaats vindt. XD

Ja, lekker boeiend ja. Want ik heb geen PS4 en aangezien ik incapabel was in paardrijden op de PS3, ga ik m nu ook niet aanschaffen. Op de PC daarentegen geef ik m zeker een kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 24-12-2018 om 15:26, .Sharingan zei:

Je zegt het goed. Voor console gamers is niks een verassing meer.. En daarnaast zijn er denk ik een heleboel mensen die bewust geen streams e.d kijken, waaronder mijzelf, om een frisse ervaring te behouden..

Ik kijk inderdaad ook geen gameplay. (behalve de gameplay trailer natuurlijk :puh:)

 

Verder denk ik dat hij pas over 1,5 jaar komt. Ik heb het gevoel dat het zoiets gaat zijn als Gta V. Aankondigen en daarna uitstellen... Ook denk ik dat ze wachten tot deze gen uitgespeeld is en er nieuwe consoles komen en het daarop weer eerst uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...