Jump to content

Missies


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Eigenlijk heel idioot dat je niet op voorhand kunt zien wat je in een missie moet bereiken !!! Zo zie je pas NA je een missie hebt gedaan dat je bv 10 headshots moet hebben, of binnen 5minuten iemand nemen, of vervolledig de missie zonder enige hulpmiddel, ….. Als de missie gedaan is ben je er ook niets meer mee.

En ook enorm lang duren eer je dead or alive in West Elizabeth verdwijnt :( ppff woestijn pas in epiloog? Blackwater ook? Dan is het maar een kleine map hoor waar alles zich afspeelt! Heb al bijna chapter 4 gedaan en beetje beu aan worden.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deel je mening dat het stom is dat de checklists van missies pas achteraf te zien zijn. Maar dit is waarschijnlijk gedaan zodat je missies achteraf nog eens gaat spelen. Dat is namelijk gewoon mogelijk via het menu. Je kunt je scores dan gaan verbeteren. 

 

De map is alles behalve klein. New Austin en Blackwater zijn inderdaad pas beschikbaar in de Epiloog. De bedoeling van de hoofdstukken is dat je geleidelijk aan alle gebieden ontdekt en verkent in combinatie met de missies. Als je twee maanden rondtrekt en de map gaat verkennen zonder progressie te boeken met de verhaallijn is het uiteindelijk wel saai ja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

40 minuten geleden, PrioX zei:

Ik deel je mening dat het stom is dat de checklists van missies pas achteraf te zien zijn. Maar dit is waarschijnlijk gedaan zodat je missies achteraf nog eens gaat spelen. Dat is namelijk gewoon mogelijk via het menu. Je kunt je scores dan gaan verbeteren. 

 

De map is alles behalve klein. New Austin en Blackwater zijn inderdaad pas beschikbaar in de Epiloog. De bedoeling van de hoofdstukken is dat je geleidelijk aan alle gebieden ontdekt en verkent in combinatie met de missies. Als je twee maanden rondtrekt en de map gaat verkennen zonder progressie te boeken met de verhaallijn is het uiteindelijk wel saai ja :puh:

Missies 2x spelen? Het is nu al dom om missies te moeten spelen :puh: rij veel liever op eigen houtje rond ipv opgelegde eisen. Heb heel de map die vrij is al rondgetrokken en nooit verveel je je zonder missie, daar zorgen de dieren voor waar je uiterst alert moet zijn in sommige gebieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Spoiler

Ben nu in chapter 5 en heb het eiland Guarma gedaan en ben nu terug in Van Horn beland en zo naar Saint Denis maar zie dat ik AL mijn geld kwijt ben (145000$ en nu amper 450$ en al mijn sigarette kaarten en al mijn satchel spullen, ALLES kwijt ? Krijg je dit terug nadien in het spel? Na die schipbreuk na de bankoverval waren we alles kwijt want ligt op de bodem van de Oceaan, maar je prive geld 145000$ wat je zo in het spel los hebt verzamelt ???

 

>>> Door PrioX: Spoiler-tag toegevoegd. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ipv hier het verhaal uit te doeken te doen, zou je deze beter in een spoiler plaatsen. Het is nogal jammer dat je dit hier zomaar plaatst en mensen die zover nog niet zijn, dit al weten.

 

Spoilers kunnen geplaats worden door op het oogje boven je tekst te klikken en dan je tekst te typen.

 

En even een sidenote: het is toch logisch dat je een game met een verhaal ook effectief dat verhaal volgt? :7 :fp:

Link to comment
Delen op andere websites

sorryyy als ik het de regeltjes van een forum niet ken. En nu weet ik dus nog niets meer. Swat ik zal het zelf wel uitmaken hoe het zit. Logisch toch dat je al je geld kwijt bent ! ik heb hier ook al dingen gelezen waar ik helemaal nog niet was ! Zie maar "woestijn toestanden" !

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom dat ik ze jou nu zeg als tip, dus als je het nog even kan aanpassen is iedereen blij. :) Ongevraagde Spoilers zijn voor niemand leuk. En in het algemeen word hier wel correct op toegezien. Je geld krijg je wel terug, gewoon ff verder spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu aan chapter 6 met al 14/19 missies gedaan, maar zit bij chapter 4 nog steeds met 12/14 missies. Hoe kan ik die 2 ontbrekende doen want ik krijg daar geen opdracht meer voor. Verder heb ik overal al de missies behaald, buiten die 2.

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Zit nu aan chapter 6 met al 14/19 missies gedaan, maar zit bij chapter 4 nog steeds met 12/14 missies. Hoe kan ik die 2 ontbrekende doen want ik krijg daar geen opdracht meer voor. Verder heb ik overal al de missies behaald, buiten die 2.

Dit kan helaas niet meer. Dit waren optionele missies die maar eenmalig gestart konden worden in dat hoofdstuk. Ikzelf ben hierdoor ook missies misgelopen omdat Rockstar dit nooit duidelijk heeft aangegeven, helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, PrioX zei:

Dit kan helaas niet meer. Dit waren optionele missies die maar eenmalig gestart konden worden in dat hoofdstuk. Ikzelf ben hierdoor ook missies misgelopen omdat Rockstar dit nooit duidelijk heeft aangegeven, helaas...

Ahja :) je hebt bv keuze tussen 3 missies en je doet er dan eentje die korst bij je kamp ligt om maar te zeggen. En dan opeens ben je plots in chapter 5 :D 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ahja :) je hebt bv keuze tussen 3 missies en je doet er dan eentje die korst bij je kamp ligt om maar te zeggen. En dan opeens ben je plots in chapter 5 :D 

Precies. Naar mijn mening stom omdat je zo leuke en wellicht belangrijke onderdelen van het spel mist. Ze hadden op z'n minst een melding kunnen geven dat wanneer je een missie start de andere niet meer beschikbaar zijn.

 

Ik heb bijvoorbeeld de Ultimate Edition waarbij je een extra bankoverval missie krijgt. Deze heb ik dus nooit kunnen spelen omdat ik eerst andere missies gespeeld heb. Nu moet ik dus heel het spel opnieuw spelen om deze extra missie te kunnen ervaren. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:
  Inhoud verbergen

Nu ben ik als Arthur dood en opeens ben ik John en al mijn geld van Arthur kwijt?

 

Spoiler over het einde:

 

Spoiler

Na het spelen van hoofdstuk 6 is Arthur inderdaad dood en speel je de epiloog als John. Als je verder speelt zal je later weer wat geld krijgen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, PrioX zei:

Spoiler over het einde:

 

  Inhoud verbergen

Na het spelen van hoofdstuk 6 is Arthur inderdaad dood en speel je de epiloog als John. Als je verder speelt zal je later weer wat geld krijgen.

 

Spoiler

Ja inderdaad nu heb ik terug een schrale 600$ en een lening voor een farm nabij Blackwater. Maar bij Arthur had ik 175.000$ !!!! en heel wat stamina en wapens en dergelijke. Nu is terug van 0 beginnen. En hoe je ook speelt, Arthur sterft altijd. Is beetje bizar dat Rockstar je een hele game als een "bepaald" persoon laat spelen en die dan sterft en je speelt opeens als een "ander" persoon. Realistisch is het in elk geval niet hoor. Ik denk dat dit het enige spel is dat ik weet waar de hoofdrolspeler sterft :D zelfs in geen enkele film sterft een hoofdpersonage.

 

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...