Jump to content

[2018] Hoe was jouw jaar?


aron24

Recommended Posts

Mijn jaar was top! Afgelopen 5 maanden in het buitenland geweest op exchange in Noorwegen. Veel plaatsen gezien, zoveel mensen ontmoet, onvergetelijke ervaring. Relatie gaat goed. Studie gaat goed. Vanaf januari mag ik met een extra baantje beginnen. Ik heb weinig te klagen. 9,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Paar roadtrips door Amerika gemaakt met mn vriendin, veel avontuur beleefd samen, opening van mn vriendin haar dansschool mogelijk gemaakt, sema show in Vegas mogen meemaken.

 

Eerste raft ervaring gehad zonder brokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Matig jaar achter de rug. In juni 2017 mijn ruggenwervel beschadigd en daar heb ik tot maart de gevolgen van gevoeld. Ben daarna weer met veel moeite aan het werk gegaan maar ben fysiek nog niet sterk. Mentaal gaat het daardoor soms ook wat minder. Toch geef ik 2018 een zesje. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 30-12-2018 om 22:16, Bassieboy35 zei:

Mijn jaar was top! Afgelopen 5 maanden in het buitenland geweest op exchange in Noorwegen. Veel plaatsen gezien, zoveel mensen ontmoet, onvergetelijke ervaring. Relatie gaat goed. Studie gaat goed. Vanaf januari mag ik met een extra baantje beginnen. Ik heb weinig te klagen. 9,5/10

Exchange in Noorwegen? Gaaf!

 

Heb prima jaar gehad. Ook 2 maanden in Noorwegen geweest, veel leuke dingen gedaan met vrienden. Helaas nu in een stadium dat elk jaar hetzelfde is. Nog niet echt eerder meegemaakt in m’n leven. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...