Jump to content

Niet meer online kunnen spelen


Fastfurious

Recommended Posts

Welkom op het forum @Fastfurious! :)

 

Als je verbannen bent door het werk van een hacker moet je een supportticket aanmaken bij Rockstar Support, alleen zij kunnen jou verder helpen. Een ticket aanmaken kan hier door eerst je platform te kiezen. Daarna moet je wat informatie invullen over je probleem. Doe dit gewoon in het Nederlands want dan krijg je over het algemeen sneller een reactie. 

 

Het beleid van Rockstar is we dat bans permanent zijn en er wordt niet over gediscussieerd. Dus als je niet verbannen bent door een hacker dan blijft de ban waarschijnlijk staan. 

 

Succes! 

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum @Fastfurious! :)

 

Als je verbannen bent door het werk van een hacker moet je een supportticket aanmaken bij Rockstar Support, alleen zij kunnen jou verder helpen. Een ticket aanmaken kan hier door eerst je platform te kiezen. Daarna moet je wat informatie invullen over je probleem. Doe dit gewoon in het Nederlands want dan krijg je over het algemeen sneller een reactie. 

 

Het beleid van Rockstar is we dat bans permanent zijn en er wordt niet over gediscussieerd. Dus als je niet verbannen bent door een hacker dan blijft de ban waarschijnlijk staan. 

 

Succes! 

Ik heb ff doorgelezen maar ik kan Nergens iets vinden over mijn probleem en ik kan ook niks melden ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan kloppen. Als je de link volgt en het platform kiest kun je als het goed is zelf een bericht typen. Rockstar heeft wel een aparte categorie voor bans, alleen kun je daar geen ticket achterlaten omdat ze simpelweg geen verzoeken accepteren wat betreft bans die door Rockstar zelf zijn uitgedeeld. Er is geen categorie voor bans die gegeven zijn door hackers. Dus dan is het denk ik verstandig om de categorie 'Not Listed Here' te kiezen.  

Link to comment
Delen op andere websites

22 minuten geleden, PrioX zei:

Dat kan kloppen. Als je de link volgt en het platform kiest kun je als het goed is zelf een bericht typen. Rockstar heeft wel een aparte categorie voor bans, alleen kun je daar geen ticket achterlaten omdat ze simpelweg geen verzoeken accepteren wat betreft bans die door Rockstar zelf zijn uitgedeeld. Er is geen categorie voor bans die gegeven zijn door hackers. Dus dan is het denk ik verstandig om de categorie 'Not Listed Here' te kiezen.  

Oke bedankt 

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik begrijp er helemaal niets er van, het is een tekst je kan geen berichten naar hun toe Sturen, 

 

en wanneer ik online ga Dan staat er timed out locating session 

Bewerkt: door Fastfurious
Link to comment
Delen op andere websites

Om welk platform (PC/xbox/ps/pc gaat het? Kun je wel andere spellen online spelen?

Soms is het probleem een DNS adres (Netwerk IP instelling) Als je bijvoorbeeld 8.8.8.8 instelt op je modem/router /console/pc, wil het probleem soms verdwenen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Sandertju zei:

Om welk platform (PC/xbox/ps/pc gaat het? Kun je wel andere spellen online spelen?

Soms is het probleem een DNS adres (Netwerk IP instelling) Als je bijvoorbeeld 8.8.8.8 instelt op je modem/router /console/pc, wil het probleem soms verdwenen zijn.

Hoi, het is een ps3 die heb ik al 4 jaar ik vond hem op zolder en ik was benieuwd of er paar oude vrienden waarmee ik vroeger speelde nog actief waren en ja dat was ook zo, maar goed toen ik online speelde had ik een hacker gekild hij kon het niet hebben toen bleef me tv Scherm vast zitten en had hij me bericht gestuurd dat ik nooit meer online kon spelen, 

Bewerkt: door Fastfurious
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me dan eerder een verbindingsprobleem dan een ban. Op deze pagina staat wat informatie over verbindingsproblemen. Wellicht dat je daarmee het probleem kunt oplossen. Maar wat misschien nog handiger is, zeker als dit de schuld van een hacker is, is via deze pagina een ticket openen (dit kan onder de server status). Omdat het hier niet over een letterlijke ban gaat heb je meer kans als je een ticket opent in de categorie voor verbindingsproblemen. De 'timed out locating session' error is namelijk geen melding die je hoort te krijgen bij een ban. Opnieuw is het dan verstandig om alles in het Nederlands te typen. Je moet trouwens ook ingelogd zijn met je Social Club account voordat je een ticket kan openen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...