Jump to content

Wat hoop jij binnenkort in Red Dead Online te zien?


PrioX

Recommended Posts

Red Dead Online is inmiddels twee maanden beschikbaar en ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat het een beetje saai is. Rockstar heeft nog altijd niet veel content toegevoegd en dat is duidelijk te merken. Hoewel ze beloofd hebben binnenkort nieuwe aanpassingen, verbeteringen en content toe te voegen hebben we hier nog altijd geen datum voor gekregen. Ik was eigenlijk wel benieuwd naar jullie wensen. Red Dead Online heeft veel potentie en ik was benieuwd wat jullie graag willen zien.

 

medium.rdronline12.jpg.698c786d8f32def1663c41f44bc7bb1a.jpg

 

Ikzelf hoop binnenkort de Trapper online te zien. Op die manier kunnen we net als in de story mode onze eigen kledingstukken craften door de materialen te verzamelen. Het toevoegen van legendarische dieren is dan ook welkom. In de story zitten super gave kledingstukken en ik zou het zonde vinden als deze niet naar de multiplayer komen. Ook hoop ik op gokspelletjes zoals Liars Dice en poker. Ik heb zoveel gezellige avonden met vrienden doorgebracht dankzij deze minigames. Ik weet zeker dat we zulke momenten kunnen herhalen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Minigames, Gunslingers, Trainrobs, Bankheists, Houses, Ranges, Hotels,.... er komt nog zoveel aan waar we niet eens aan denken.

 

Maar als ik eerlijk ben hoop ik vooral op een storymode-DLC met deel 1. En dan zo snel mogelijk RDR3 en spelen als Davey Callender :)

 

En zo'n Rc-bootje graag ;)

Bewerkt: door ViX_EleCtriX
Vergat het belangrijkste
Link to comment
Delen op andere websites

Treinen, bedrijven en banken overvallen (misschien met het zelfde concept als GTA Online, eerst missies om te voorbereiden en daarna echt de bank overvallen.) Ik zou het ook leuk vinden als er binnenkort mogelijkheden komen om bedrijven, gebouwen, of ranches te kopen. Of dat je als leider van een groep een gebouw kan kopen om geld, wapens, paarden, of andere dingen te bewaren, om je leden te ontmoeten, en dat je mensen kan 'inhuren' die je gebouwen beschermen.

Link to comment
Delen op andere websites

content...

 

Wat ik heel erg mis zijn missies, zoals de GTA contact missions. Die zouden ervoor zorgen dat het weer leuk is om met anderen te spelen. Nu is het voornamelijk een solo aangelegenheid en is de lol er snel van af. Een multiplayer game zou juist samen spelen moet bevorderen.

Survival zou ik ook wel tof vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Fatsoenlijke adversary modes, capture (the flag?), heists. De game mist echt een hoop game modes. Natuurlijk houden ze dit nog even achter om de game constant up to date te houden, maar op het moment is er nog niet veel te doen. Ben er zelf wel achter gekomen dat je een doel voor ogen moet hebben om het spel leuk te vinden. Heb laatst ook ff gunrush geprobeerd maar daar is ook geen reet aan. En nu we het toch over jobs en modes hebben, geef ons gelijk de optie om playlists te maken net als in GTA. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...